Avatar billede replicat Nybegynder
25. december 2001 - 21:36 Der er 4 kommentarer

ATI Radeon 7200 vs. Counter-strike

Davs.
Jeg har et problem. Jeg har et ATI Radeon 7500 32 MB SDR (mener jeg det hedder). Min computer er en P2 450 Mhz med 384 MB RAM.
Mit problem er at jeg simpelthen ikke kan få mit counter-strike til at køre med mere end 20-30 FPS, selv når jeg står stille og glor ind i en væg.
Jeg synes jeg har prøvet en hel del nu. Slået vsync fra, dl\'et de nyeste drivere fra ATi, installeret ATI fixen til CS, rodet med High FPS Models osv osv, men intet hjælper, hvad er det jeg overser?
Når jeg er død har jeg 99 FPS, men når jeg lever op igen, Bang - 20 FPS.
jeg kører Quake 3 helt uden problemer, flot og med høj FPS.
Nogen der har en idé til havd jeg skal gøre? (udover at købe en hurtigere computer)
Jeg kører Windows XP, og problemet var der også da jeg kørte Win ME.
Jeg har også et voodoo2 12 mb kort, og det kører Counter-strike bedre end mit Radeon???!!
Hvad ksal jeg gøre?
/replicat
Avatar billede sexpac Nybegynder
26. december 2001 - 13:42 #1
Prøv med en voodoo3 3000
Avatar billede replicat Nybegynder
26. december 2001 - 15:00 #2
Hvad mener du med det?
At jeg skal købe sådan et?? Eller at driverne til det er specielt smarte?
Avatar billede etomsen Nybegynder
26. december 2001 - 15:05 #3
Er din agp på 2* eller på 4* agp for de nye ati kort kører kun med 4* agp

Jeg har hørt om det samme problem før og det var fordi bundkortet kun kørte med 2* agp

Det er en muglighed men hvis det er rigtig skal der jo nyt bundkort til
Avatar billede replicat Nybegynder
27. december 2001 - 02:24 #4
Mit bundkort er 2xAGP,men der stod på pakken at kortet godt kunne køre 2xAGp og 4xAGP, men det er måske alligevel det?

Jeg har løst mit Counter-strike problem ved at installere WIN98 og sætte mit voodoo2 kort tilbage, men det er bare ikke en særlig tilfredstillende løsning