Avatar billede pothead Nybegynder
23. december 2001 - 23:39 Der er 3 kommentarer

fejlfinding i messenger voicechat

jeg kan bare ikke få min messenger voice chat til at virker er der nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede werd Nybegynder
23. december 2001 - 23:43 #1
der kommer en guide til opsætning op når du klikker på \"start samtale\"
det link findes i en onlinemeddelelse oppe i øverste højre hjørne...

Mvh. Andreas
23. maj 2002 - 15:01 #2
hvilket OS og bruger du firewall? Sandsynligt at det er din firewall der giver dig problemet, evt XP's egen indbyggede. Hvis du har en software firewall skal du have fat i dine UDP-porte (meget nemt at sæte op) - men skriv tilbage hvad du bruger ...  :-)
Avatar billede werd Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:09 #3
måske på tide at lukke spørgsmålet?