Avatar billede plexzel Nybegynder
23. december 2001 - 06:03 Der er 9 kommentarer

Grafik-BIOS

Jeg har en 400 MHz amd k6-2 384 ram geforce 2 64 sdram mx 400
og det hakker af lort i Counter-Strike (addon til halflife)
\"tror dit problem ligger i bios. gå ind i den og sæt primary vga output til agp istedet for PCI\" <-- det der kan jeg ik finde i min bios hvor F....N er det henne en der kan hjælpe lidt =) ?
Avatar billede haandjern Nybegynder
23. december 2001 - 08:28 #1
Er det en Aptiva du har..?
Avatar billede plexzel Nybegynder
23. december 2001 - 18:22 #2
Nop.......en der er sammen.sat...:)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. december 2001 - 18:23 #3
under opstarten, så der noget med Press DEL (eller F2 Eller noget andet) for BIOS

mend et er under opstarten din BIOS er!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. december 2001 - 18:23 #4
efter den har talt RAM op..
Avatar billede plexzel Nybegynder
23. december 2001 - 18:37 #5
ja ok så dum er jeg hellerikke =) det er det \"menu punkt\" jeg ik kan finde i min bois :/
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. december 2001 - 18:40 #6
mener det er Advanced settings eller sådanne noget.. prøv at opdater din BIOS!

er der ONBOARD Grafikkort på den??

men kig efter ALT med DISPLAY
Avatar billede plexzel Nybegynder
23. december 2001 - 21:23 #7
Det med at update BOIS mmm =) fatter jeg ik lige... ik at finde selve updaten =/
Mit bundkort er et
ALo AGPset Motherboard
ASUS socket 7
også M096 hvis det kan bruges til noget needer sq at få compen til at kører okay :P
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. december 2001 - 21:36 #8
kan ikke bruge www.asus.com.tw da der er fjel på den.. hvad jeg kan se!

Så jeg er lost!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2002 - 11:29 #9
Hvad med at lukke???

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.1.11
"Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."