Avatar billede zeromaster Nybegynder
22. december 2001 - 23:43 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Logo Søges..

Jeg vil meget gerne have et logo som det på www.BulleFar.Dk

Det skal være magen til, men der skal bare stå - = P Z y K o = -

Håber nogle vil lave sådan et til mig :)
Avatar billede plh Nybegynder
22. december 2001 - 23:47 #1
skal dit logo også have de afrundede hjørner i toppen ?
Avatar billede plh Nybegynder
23. december 2001 - 00:23 #2
Jeg har et logo færdigt, men er ikke lavet med samme skrifttype, da jeg ikke kan genkende den de har brugt på logoet på \"BulleFar.dk\"

Kan jeg få en mail så jeg kan sende det til dig
Avatar billede eflow Nybegynder
23. december 2001 - 00:48 #3
plh>> du skal smide det op så vi andre kan se det....ellers ligner det jo snyd til en forveksling :P
Avatar billede sonne Nybegynder
23. december 2001 - 01:18 #4
Avatar billede plh Nybegynder
23. december 2001 - 01:25 #5
Avatar billede plh Nybegynder
23. december 2001 - 01:26 #6
Copyright teksten vil selvfølgelig blive fjernet hvis banneret bliver godkendt !
Avatar billede zeromaster Nybegynder
23. december 2001 - 11:17 #7
plh -> Hvis kan kan lave sådan en til forneden af siden også i samme størrelse, hvor der bare står \"Copyright 2001 By Kent Christensen\".

Hvor at de der afrundede kanter også er der, så kommer der 150 point\'s mere i, men så skal jeg også have begge .psd filer.. :)
Avatar billede plh Nybegynder
23. december 2001 - 13:37 #8
Værsegod, http://www.plh.f2s.com/temp/logo-eks2.jpg

Præcis som det andet, bare med anden tekst !
Avatar billede zhark Nybegynder
23. december 2001 - 16:48 #9
Jeg vil osse forsøge mig :)
http://www.friserverplads.dk/zhark/pzy.gif
Avatar billede zeromaster Nybegynder
23. december 2001 - 20:47 #10
Kan i ikke lave højden mindre?... Sådan så den ikke er så stor?
Avatar billede zhark Nybegynder
23. december 2001 - 20:55 #11
Hvis højden bliver mindre vil den helt bestemt ikke være så stor!!
Inden et forsøg var det rart at høre om bredden skal være den samme, og evt. andet med tekst?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
23. december 2001 - 21:00 #12
Bredden og teksten skal være det samme....

Men højden skal være mindre, det samme med skriften... Det siger jo sig selv :)
Avatar billede plh Nybegynder
23. december 2001 - 21:59 #13
Fikser jeg lige, hva\' med en højde på 80 pixels ?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
23. december 2001 - 23:17 #14
Jep jep... Lav du det bare sådan :)
Avatar billede zhark Nybegynder
24. december 2001 - 00:04 #15
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. december 2001 - 00:53 #16
Var det muligt at få det pattern I har brugt i baggrunden (den grå \"firkant\")?!?!?! Håber at nogen gider at sende det til mig, på rasmus@tng.dk!

På forhånd tak!

/Rasmus
Avatar billede zhark Nybegynder
24. december 2001 - 11:30 #17
Den \"pattern! kan du lave sådan:
Opret image 4*4px (forstør det nogle gange) hold shift nede og træk 1px øverst i den farve (hvid) du ønsker og igen 1px ned i h-side.
tast ctrl+a, så image markeres og vælg under edit - definer patern.
BINGO så har du den og du kan jo lave en med kun px øverst/nederst eller i v/h side eller blå/rød osv. om du vil have streg eller tern. Tern dannes af en (vinkel)
God jul Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
24. december 2001 - 11:36 #18
PS.: Det image du laver skal altså være med gennemsigtig baggrund og ellers kan du jo lave nogle i forskellige str./farver og det behøver jo ikke være kvadratisk!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. december 2001 - 13:13 #19
Tusind tak for det ;o) *S*
Avatar billede zeromaster Nybegynder
24. december 2001 - 14:43 #20
zhark - Har du også lavet bunden?, der hvor der skal stå \"Copyright 2001 by Kent Christensen\" ?

Den skal være ligeså stor som http://www.zhark.webpunkt.dk/pzy-r1.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
25. december 2001 - 01:32 #21
Her er så top (lille ændring) og bund - jeg har ikke lagt dobb. effekt på skriften i bunden - synes ikke det så godt ud, vil du have det (eller andre ændringer) må du sige til!
http://www.friserverplads.dk/zhark/pzy-top.gif
http://www.friserverplads.dk/zhark/pzy-bund.gif
God jul... Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
25. december 2001 - 01:45 #22
Her er (bunden) med en lidt anderledes gradient på skriften!
http://www.friserverplads.dk/zhark/pzy-bund-a.gif
Avatar billede zeromaster Nybegynder
25. december 2001 - 23:22 #23
zhark ->> Jeg tager dit ..

Gider du sende .psd filerne til

kent@rachid.dk

?
Avatar billede zhark Nybegynder
25. december 2001 - 23:40 #24
Er sendt - takker for point\'s God jul
Mvh. zhark
Avatar billede zeromaster Nybegynder
25. december 2001 - 23:43 #25
I lige måde :)
Avatar billede zeromaster Nybegynder
25. december 2001 - 23:44 #26
Upz... Kan du ikke også lige sende skriftyperne?
Avatar billede zhark Nybegynder
26. december 2001 - 01:02 #27
Har problomos med det der! Skriften er \"VAG Rounded bold\"  benævnt \"VBR\" når man finder den under... hos mig: C:\\psfont - det er en Adobe skrift og - kopierer jeg den til en anden mappe kan jeg ikke se eksempel på skrift. Vil da gerne prøve at sende den - spm. er så om du kan bruge den? Sender den og lukker for nu, ses imorgen :)