Avatar billede wiccan_nocturna Nybegynder
22. december 2001 - 22:27 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

ICQ contacts

hvilken fil indeholder icqcontacts og kan denne kopieres fra ver. til ver. (f.eks efter en geninstallation)
Avatar billede hojben Novice
22. december 2001 - 22:28 #1
C:\\Program Files\\ICQ\\2001a\\*.*

Alt efter hvilken version du har..
Avatar billede cwd Nybegynder
22. december 2001 - 22:29 #2
I de nyest version ligger contacts på nettet og derfor skal man ikke tænke på backup. Men ellers ligger de i det bib der hedder \"versionsnummer\" f.eks 2001b
Avatar billede prodic Mester
22. december 2001 - 22:33 #3
Husk at i selv de enkelte udgaver 2001b kan der være forskellige versionsnumre. Og det kan få den effekt, at dine contacts ikke umiddelbart virker.
Det kan du dog rette ved at køre en DBconvert.exe efter, at du har installeret en version.

Alt det bøvl slipper man for i 2001b(dog kræver en opdatering at du har nogle contacts i forvejen)
Avatar billede hojben Novice
22. december 2001 - 22:34 #4
NEMLI !!!! Prodic ;)
Den oplysning er der vist mange som har ledt længe efter *gnæk gnæk*
Avatar billede wiccan_nocturna Nybegynder
22. december 2001 - 22:36 #5
=) tusinde tak
Avatar billede prodic Mester
22. december 2001 - 22:58 #6
hojben->Ja tror du ikke? :-)