Avatar billede brilleaben Nybegynder
21. december 2001 - 22:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan applets skrive til dokument elementer?

Hejsa,

Jeg har en applet der bliver vist på en html-side. På samme side har jeg et text input (<input type=text name=blabla>).    Kan jeg inde fra min applet skrive til dette text input?  Hvis text inputtet hedder \'move\' og formen som inputtet er i hedder \'player\' hvordan gør jeg så i min applet når jeg f.eks. vil skrive A2-A4?  Med JavaScript ville det være noget i stil med

document.player.move.value=\"A2-A4\";

Jeg er total nybegynder indenfor Java og Applets så skær det ud i pap ... (Applets er sjove - og i bund og grund skide nemme ... - nogen der kan anbefale en god bog til juledagene?  :-)
Avatar billede ult Nybegynder
21. december 2001 - 22:49 #1
Avatar billede brilleaben Nybegynder
22. december 2001 - 07:46 #2
Hmmm ... udemærket kapitel - bragte dog ikke en egentlig løsning :(
Avatar billede logical Nybegynder
22. december 2001 - 07:56 #3
import netscape.javascript.*;

JSObject.getWindow().eval(\"document.player.move.value=\'A2-A4\'\");

Avatar billede brilleaben Nybegynder
23. december 2001 - 13:55 #4
Det ser ud til at være i den rigtige retning - 1000 tak :-)  (& go\' jul og alt det der :-)