Avatar billede danneck Nybegynder
21. december 2001 - 17:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CD-rom drev er blevet væk!

CD-romdrevet er blevet væk på computeren da netværkskortet skulle installeres.
Ude i dos kan man fint bruge drevet men så snart man kommer ind i Windows 98 kan den ikke finde den!
Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke uden at skulle installere windows fra ny?
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. december 2001 - 17:16 #1
ligger det heller ikke i enhedshåndtering? Kan være det er gået i konflikt med dit netkort!
Avatar billede danneck Nybegynder
21. december 2001 - 17:21 #2
Jeg prøver lige at pille netkortet ud, hvis det stadig sidder der i, det er nemlig ikke min computer.
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. december 2001 - 17:22 #3
ok! ellers burde du kunne ændre resourcerne for netkortet eller dvd-drevet så det kommer til at køre igen! :o)
Avatar billede safri2 Nybegynder
21. december 2001 - 17:52 #4
du har ikke kommet til at skubbe IDEkablet lidt ud da du satte netkortet i???????+
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2001 - 18:08 #5
safri2-> så ville man ikke kunne se drevet i dos.
Avatar billede emil_ger Nybegynder
21. december 2001 - 22:29 #6
Hvad er egentlig et IDEkabel?
Avatar billede emil_ger Nybegynder
21. december 2001 - 22:33 #7
Er dos ik\' død?
Avatar billede danneck Nybegynder
05. maj 2005 - 23:38 #8
Tror det kom til at virke!!!