Avatar billede frissh Nybegynder
21. december 2001 - 01:21 Der er 10 kommentarer

GENSTART AF WINDOWS 2000

Under w98 er det muligt at genstarte uden at tænde og slukke maskinen, dvs. at windows genstartes, men biosleddet springes over.

Er dette også muligt med 2k?

I så fald hvordan ?
Avatar billede kondi.koder Nybegynder
21. december 2001 - 01:49 #1
Hejsa !!

Har selv rodet lidt med det stads, og det kan så vidt jeg (og alle dem jeg spurgte) ved ikke lade sig gøre.
Det er windows 2000 simpelthen for grundig til.

- kondi.koder :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. december 2001 - 07:02 #2
Smid et svar kondi.koder - du har ret!
Avatar billede Jman Praktikant
21. december 2001 - 08:00 #3
du kan logge af og på igen *S*
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. december 2001 - 09:17 #4
Ja jeg har altså ikke noget problem med det......!
Avatar billede frissh Nybegynder
21. december 2001 - 10:45 #5
man kunne under w98, ikke?, og hvordan gjorde man det dér (når man nu ikke kan under 2k) .???
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. december 2001 - 11:01 #6
der er i lidt for hurtige, der kan sagtens laves en genstart uden at slukke helt for maskinen, så der må ligge en fejl et eller andet sted.
Jeg kender udmærket Win2k som jeg har kørt med fra den første beta udkom og indtil for nyligt, nu er jeg på WinXP og der har jeg heller ingen problemer med genstart.
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. december 2001 - 19:24 #7
retaxes> Prøv lige at læse igen! Han vil genstarte Windows og ikke hele maskinen - han vil ikke ud og udføre BIOS.
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. december 2001 - 19:49 #8
goulduck> det er ok, nu kan jeg huske at man holdt Shift tasten nede når man ville genstarte Windows hurtigt, sorry.
Avatar billede frissh Nybegynder
21. december 2001 - 19:49 #9
Rigtigt forstået goulduck
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. december 2001 - 20:36 #10
*Stolt af sig selv*

*<:-)