Avatar billede ansa Nybegynder
20. december 2001 - 20:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvor er min skraldespand??

Hej køre W2k prof. man kan ikke finde min skraldsspand på hverken skriveboret eller under stifinder - hvad gør jeg?? Men ikke selv at jeg har slettet den!!!!!
Avatar billede amyand Nybegynder
20. december 2001 - 20:43 #1
prøv og se om du kan finde dette bibliotek, hvilket er din skraldespand....

c:\\recycler\\
d:\\recycler\\

og hvad du nu ellers har af drev....
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. december 2001 - 20:44 #2
C:\\Recycled

osv
Avatar billede ipack0 Nybegynder
20. december 2001 - 20:53 #3
c:\\recycler\\
d:\\recycler\\

og hvis det ikke virker prøv under bordet
Avatar billede ansa Nybegynder
20. december 2001 - 21:01 #4
Den virker ikke - der er ikke noget i den mappe!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 21:27 #5
prøv at hente Tweakui, den kan skaffe dig skraldespanden tilbage http://www.bondgroup.net/TweakUI.htm
Avatar billede egadm Nybegynder
20. december 2001 - 21:31 #6
ellers prøv denne vejledning

Click Start, point to Settings, and then click Control Panel.

Double-click System.

Click the Device Manager tab.

Double-click the Disk Drives branch to expand it.

Click your hard disk, and then click Properties.

On the Settings tab, click the Removable check box to clear it.

Click OK, and then click OK.

Restart your computer
Avatar billede ansa Nybegynder
20. december 2001 - 21:32 #7
Hvordan virker det?? Har downloadet prog. men hvordan installere man det??
Avatar billede egadm Nybegynder
20. december 2001 - 21:32 #8
det kan også være en af bugsne i windows 2000 det kommer lidt an på hvordan problemet er opstået men microsoft anbefaler at man opdate til sp2 hvis man har problemer af denne type
Avatar billede double-g Juniormester
20. december 2001 - 22:33 #9

Når du har kørt TweakIU.exe filen pakkes 4 filer ud. Der højreklikker du på TweakUi.inf filen og vælger - installer -
Så installeres den under kontrolpanelet, hvorfra du kan starte den.

Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 23:19 #10
jeg var desværre nødt til at løbe, håber du har fået tweakui til at virke
Avatar billede onki Nybegynder
20. december 2001 - 23:47 #11
Lav en ny mappe og kald den:

Recycle Bin.{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
Avatar billede julemand Nybegynder
23. december 2001 - 19:05 #12
hmm ikke for noget men hvad skal du bruge f... skraldespand til??

den er jo totalt ubrugelig