Avatar billede affe_the_one Nybegynder
20. december 2001 - 13:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slette config

hvordan setter man det sådan så den ikke gendanner det man sletter dvs. jeg kan ikke slette min config.cfg fil i cs den kommer bare igen
når jeg prøver at over skrive den går den bare til bage til den orginale filen er ikke skrive beskyttede.
kan heller ikke lægge en anden config fil i mappen som man nomalt gør
Avatar billede moebius Nybegynder
20. december 2001 - 13:58 #1
Det at den kommer igen er fordi at det er den fil som bestemmer bindings og skærm opløsning osv...
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 14:09 #2
der står ikke en pind i hverken Autoexec eller config.sys
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 14:10 #3
de bruges ikke, men gendannes når de slettes
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2001 - 14:37 #4
retaxes  >> du er klar over han taler om counter-strike, ikke ? ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 14:42 #5
space> næh, så langt kom jeg aldrig, det var forkortelsen der snød mig ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 14:43 #6
jeg ønsker mig nye briller i julegave *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2001 - 16:24 #7
hehe
Avatar billede bruger34 Nybegynder
21. december 2001 - 11:49 #8
man kan ikke slette config.cfg filen i CS da det er den counterstrike laver selv og hver gang man starter det op vil du \"få\" config.cfg filen foræret at CS.
du skal lave en .cfg fil selv og skrive dine ting deri.........
f.eks cfg.cfg
du kan herefter lave en autoexec,cfg fil og lægge i din cstrike mappe - deri skal du skrive exec cfg.cfg

det burde gøre det