Avatar billede donalddog Nybegynder
19. december 2001 - 14:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

point til \"torben_moeller\"

Som lovet her er de sidste 100 point. Og tak for nogle gode og fyldestgørende svar.

Til dem der stadig har ondt i røven over min måde at gøre det på kan jeg kun sige..
Få jer et LIV, i stedet for at gå op i nøtteløse point, der alligevel kun kan bruges til at stille spørgsmål herinde...
Avatar billede phrozia Juniormester
19. december 2001 - 14:33 #1
ref?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. december 2001 - 14:35 #2
Alternativt skulle du måske lære fornuftig brug af Eksperten?

Avatar billede Peter Praktikant
19. december 2001 - 14:40 #3
det er da dig der ikke fatter hvordan man bruger eksperten, du har nu givet 400 point for at få at vide at intel har højere bushastighed og at nogen synes amd er bedre end intel og omvendt. Hvis du havde brugt 30 point på det samme havde jeg været ligeglad.
Avatar billede gitrian Nybegynder
19. december 2001 - 14:49 #4
Avatar billede Peter Praktikant
19. december 2001 - 15:07 #5
giver du ham point fordi han fortalte hvor mange mhz P4 kører på bussen? Han har da allerede fået 90 point, er det ikke nok? Og han var sådan set ikke den eneste der svarede på det spørgsmål.
Avatar billede beniboys1 Nybegynder
19. december 2001 - 15:18 #6
Til donalddod køb dig et ECS K7s5a ATX bundkort det koster kun 639kr og så kan du få 1466MHz på for 1574kr.

Det kommer du ikke langt med hvis du køber p4.

God JUl.
Avatar billede donalddog Nybegynder
04. januar 2002 - 12:54 #7
Ja han har jo ikke hendvendt sig efter sine point endnu, må jeg tage dem tilbage