Avatar billede bjacob Nybegynder
18. december 2001 - 21:04 Der er 7 kommentarer

Server giver ikke skriveadgang??

Hej
Jeg får beskeden \"c:\\dokumenter\\mine-websteder\\typhon\\_vti_pvt\\service.lck\" kan ikke åbnes med skriveadgang. Hvordan kan jeg komme til at få skriveadgang?
Avatar billede kedde65 Praktikant
18. december 2001 - 21:25 #1
Hvornår kommer denne besked??
Avatar billede bjacob Nybegynder
19. december 2001 - 07:12 #2
Jeg har fundet ud af det. Tak for din tilbagemelding!!

mvh
bjacob
Avatar billede kenth Nybegynder
17. januar 2002 - 13:37 #3
Hej
Beskeden kommer idet øjeblik jeg vil rette eller gemme i mine html filer eller hvis jeg vil vise web-sted i frontpage. Get pusige er at hvis jeg prøver at hente ned fra web-serveren (www.sol.dk) så kan forntpage ikke finde filerne, men de er der.
venligst kenth
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. januar 2002 - 13:39 #4
bjacob -- kenth ??? samme bruger????
Avatar billede kenth Nybegynder
17. januar 2002 - 13:39 #5
Hej igen
ups...  Jeg er vist inde på en forkert side, men jeg har samme problem. Håber på hjælp

venligst kenth
Avatar billede kenth Nybegynder
17. januar 2002 - 13:58 #6
Hej igen

Jeg kan forklare at den fil \"service.Ick, ligger i et skjult mappe som hedder _vti_vpt og kan ses med norton com.og mappen skulle ligge samme mappe som hjemmesiden

venligst kenth
Avatar billede kenth Nybegynder
17. januar 2002 - 14:35 #7
Jeg kan nu fortælle at jeg gik ind i filhåndteringen og markerede alle filer også mapper/undermapper, herefter klikkede jeg på egenskaber og fjernede fluebene på både skrivebeskyttet og arkiv, herefter kunne jeg både rette og gemme min htmlfiler, så problemet skulle væreløst. Håber også for dig \"bjacob \"

venligst kenth
kenth@pc.dk

http://www.fuglsang1.subnet.dk