Avatar billede real-master Nybegynder
18. december 2001 - 15:58 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Øhh? jaja

Kunne ikke finde på en over skrift.

www.eksperten.dk er lavet i en frame men hvordan gør man det?

Hvordan laver man et logo i FLASH?

Hvordan laver man et popup vindue uden adress og det der?

Der kommer nok mere så jeg afsætter 200 points.

Kig på SPGet hverdag! :)
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 16:01 #1
Eksperten.dk er IKKE lavet i frames, men en centreret table.

øhhh i Flash

http://activedeveloper.dk/locator.asp?guid=001000000275
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. december 2001 - 16:01 #2
1# Eksperten kan laves sådan her

<html>

<head>

<title>Jeg er gud</title>
</head>

<body>

<div align=\"center\">
  <center>
  <table border=\"1\" width=\"854\" height=\"623\">
    <tr>
      <td width=\"854\" height=\"74\" colspan=\"3\"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width=\"197\" height=\"537\" rowspan=\"3\"></td>
      <td width=\"641\" height=\"37\" colspan=\"2\"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width=\"532\" height=\"498\" rowspan=\"2\"><!--webbot bot=\"HTMLMarkup\"
        startspan -->

<IFRAME name=\"Main\"
frameBorder=0 height=600 marginHeight=0 marginWidth=0 scrolling=\"auto\"
src=\"http://www.jubii.dk\" width=100%></IFRAME><!--webbot bot=\"HTMLMarkup\"
        endspan -->
      </td>
      <td width=\"102\" height=\"131\"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width=\"102\" height=\"365\"></td>
    </tr>
  </table>
  </center>
</div>

</body>

</html>

2# For at lave et logo I flash skal du bruge Flash 5.0 Som kan hentes på www.downloads.com

Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 16:02 #3
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. december 2001 - 16:02 #4
ved godt eksperten.dk er lavet i tables men han bad jo om frames :-) .. så en iframe er vel svaret ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 16:03 #5
Hmm .. sådan fungere det nu ikke helt her.
Du kan stille ET spørgsmål pr. spørgsmål, eller måske nogle små i samme kategori, pr. spørgsmål. Men det her dur  ikke ..
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 16:05 #6
wizard->Gider du så ikke lave så det også virker i NS næste gang :-)
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 16:42 #7
prodic > Hvem bruger Netscape ? :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 16:44 #8
kunze: *me me me me* *LOL* ej .. der er faktisk nogle der stadig sværger til antikke ting jo ;-)
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 16:45 #9
Kunze-> :-) - alle dem der designer til alle. Mac & Ie er noget RIGTIG skidt - der virker NS lidt sjovere.

Men ved hvad du mener. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 16:50 #10
invisibleman > Tjae.. Jeg brugte selv Netscape engang.. Udelukkende fordi deres design var lidt friskere end IE\'s desgin. Tak for sidst. :)
prodic > Det er selvfølgelig altid godt når alle kan se med. :)
Dog fatter jeg ikke hvorfor folk vil spilde resourcer på Netscape.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 16:53 #11
kunze: Jaa ... Netscape 3.0 Gold .. *G* brugte jeg engang *G* dengang IE stank værre end en gammel ost ;o) Og i lige måde .. det var hyggeligt :-)
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 16:57 #12
Kunze->Prøv den nye NS6.2 - den er noget \"friskere\" end IE6.0 og passer noget bedre ind i f.eks OS X\'s design. :-)
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 17:30 #13
prodic > Hvem bruger Mac ? Hehe... :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 17:32 #14
kunze: Alle prof. grafikere ;o)
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 17:44 #15
invisibleman > Det ved jeg godt. Og jeg er overbevist om at Mac er bedre end Windows/PC. Men han skriver at den ser godt ud i OS X\'s design. Men det er jo de færreste der får glæde af det.
...Måske det XP OS X theme kan bruges ;)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 17:47 #16
*GG* hæ hæ ..
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 17:48 #17
Kunze->Der er ingen forskel på NS6.2 til PC/Mac - de ser ens ud. Det med med OS X var bare et eksempel.
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 18:45 #18
prodic > Ved det. :)
Avatar billede real-master Nybegynder
18. december 2001 - 19:04 #19
det jeg ikke ved er hvordan man sætter en side ind uden menuen bliver ændret.

Flash: Det jeg søger er bare et program eller sådan noget til at lave det...
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 22:55 #20
real-master > Hvis du vil lave flash på en let måde så besøg www.swish.com
Avatar billede kunze Nybegynder
18. december 2001 - 22:56 #21
Ups.. www.swishzone.com Der :)
Avatar billede real-master Nybegynder
19. december 2001 - 20:44 #22
Zyberwizard eksperten er lavet i en stor frame og der efter tabeller
Avatar billede prodic Mester
19. december 2001 - 20:59 #23
real-master->Gider du bevise den påstand?
Avatar billede real-master Nybegynder
18. januar 2002 - 20:56 #24
Ja ja, her er dem... Jeg glemte jer helt!
Avatar billede kunze Nybegynder
19. januar 2002 - 00:55 #25
Tak for point! :)