Avatar billede bruger34 Nybegynder
18. december 2001 - 11:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

trojanen hooker - skal bruger den

jeg skal bruge trojanen hooker til test - vi aftaler lige nærmere
Avatar billede trs Nybegynder
18. december 2001 - 11:30 #1
jeg har den liggene i karantæne i mit antivirusprogram, så jeg vil tro at jeg kan sende den til dig
Avatar billede bruger34 Nybegynder
18. december 2001 - 11:39 #2
jeg vil gerne have den zippet og omdøbt til hooker.txt bagefter :)
så jeg bare selv skal omdøbe den til hooker.zip og unzippe den til mit testformål :)
når jeg har modtaget den og teste den, vil du få dine point - ok ?
Avatar billede trs Nybegynder
18. december 2001 - 11:43 #3
ok, har du en mail adresse
Avatar billede bruger34 Nybegynder
18. december 2001 - 12:35 #4
menace@it.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
18. december 2001 - 17:42 #5
Det kan ikke være lovligt at udveklse virus på ekspereten.dk...
Avatar billede bruger34 Nybegynder
18. december 2001 - 19:52 #6
sorry, men det er ikke til noget ulovligt eller noget, jeg skal teste noget med den....
på en computer som bliver formateret bagefter