17. december 2001 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp....

HEr lige lidt guf til dem der har lavet chats før:

Hvordan gør jeg sådan at chatten bliver hurtigere og flydende til at opdatere og sende beskeder? (Altså dem man selv skal skrive)

Chatten kører med MASSER af frames, så jeg kan forestille mig det er noget med en masse javascipts....
Men jeg gider ikke skrive til dem i javascriptafdelingen, for mange af dem fatter KEINE.. :)

Jeg har intet imod at skulle ændre i mine frames for at det til at virke!

ALLE forslag godtages!

Jeg giver 200 point til den der kan komme med den mest geniale løsning til begge problemer!

/Michael PEdersen Ala. T-Cru
Avatar billede waldowolf Nybegynder
17. december 2001 - 21:46 #1
Erhmm... ?
Hvad mener du ?
Javascript skal vel kun bruges til at opdatere de frames, hvor PHP-Applikatioen sender Outputtet, og Javascripte opdatere, for at gøre mere brugervenligt?

Forstår det ikke helt?

\"for mange af dem fatter KEINE.. :)\" <-- skriv til dem der gør ;9

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk
18. december 2001 - 13:35 #2
OK, det kan godt være jeg har formuleret mig lidt \"uklart\", det var jo lidt sent i går.. :)

Ja, jeg skal bruge et javascript der kan opdatere framesne...
Ved du hvordan sådan et laves?

/T-Cru
01. januar 2002 - 23:48 #3
Har ordnet det!