Avatar billede zizi Nybegynder
17. december 2001 - 10:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

I/O Fejl

Under installationen af flere spil herunder Counter-strike får jeg en I/O Fejl! Som menes at skyldes et dårligt medie eller en ødelagt fil, hvilket ikke er problemet!
Hvad kan skyldes denne fejl, Ram? HDD? eller kan det være fordi jeg køre NTFS som ikke er beregnet til spil??
Kan det være CPU\'en som måske er defekt, eller ikke virker korrekt?

Et svar der løser mit problem belønnes!!

Håber i kan hjølpe mig!!

zizi
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 10:53 #1
hvis spillene virker på andre PC\'ere /cdromdrev så er det nok dit drev!
Avatar billede zizi Nybegynder
17. december 2001 - 10:59 #2
Okay, det er ikke kun denne cd, det er også andre originale cd\'er + de versioner af counter-strike som man henter på nettet, og installere fra HDD\'en, der får jeg samme fejl, hvilket ikke kna være rigtigt!!
Det er ikke bare noget software da der kun er windows og drivere installeret!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 11:01 #3
hmm prøv at køre en Scandisk, for at udelukke HDD fejl! tag en full scan
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 11:04 #4
Det KAN være dit cd-rom drev som læser en lille smule skævt - følger der et kalibreringsprogram med til drevet?
Avatar billede zizi Nybegynder
17. december 2001 - 11:06 #5
DEFEKTE RAM
Avatar billede zizi Nybegynder
17. december 2001 - 11:08 #6
Det er ikke HDD\'en!!!
Og det er ikke mit CD-ROM drev!!
Jeg arbejder som IT-Supporter, de der små ting er prøvet af.....
Det har vist sig at være en defekt ram kreds på den ene af de 3*512 MB ram klodser....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 11:11 #7
Hvor fan\' skulle vi vide det fra?
At du havde prøvet det!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2001 - 11:13 #8
du skriver at de der små ting er prøvet af og det skulle være HDD, ram eller NTFS som ikke er beregnet til spil...
Sikke en IT-Supporter...
HDD er ikke tjekket - det skriver du i dit spørgsmål...
NTFS er kun sikkerhed - INTET andet! Så spil kan sagtens køre på en NTFS disk.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. december 2001 - 11:14 #9
NTFS ikke beregnet til spil.. hvor har du hørt det henne??

NFTS kan bruges til spil, og *næsten* alt andet..
NTFS er bare MEGET mere sikkert!!