Avatar billede steffentchr Nybegynder
06. april 2000 - 23:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer i KDE

Er der nogen, der kan lede mig på vej til hvordan jeg får min printer (HP LaserJet IIP) stabilt op at stå i RedHat 6.0 og især under KDE?
Avatar billede svindler Nybegynder
07. april 2000 - 11:17 #1
Hvor langt er du nået?
Du skriver, at det skal være stabilt. Har du noget ustabilt idag?
Det er forholdsvist enkelt at sætte print op vha "printtool", og de fleste programmer lurer selv hvordan de skal håndtere printeren bagefter.
Avatar billede herrk Nybegynder
14. april 2000 - 20:54 #2
Download APSfilter, og sæt dine programmer til at printe til lpr
Avatar billede atomizer Nybegynder
26. april 2000 - 11:40 #3
Prøv at skrive config (ellers så er det config, det kan jeg ikke lige huske)fra konsollen.
Der kan man sætte printer lyd etc. op.

//Atomizer
Avatar billede steffentchr Nybegynder
23. juli 2006 - 22:36 #4
Hm, længe siden -- tror nu ikke, at det ligefrem lykkedes.