Avatar billede kasperbws Nybegynder
16. december 2001 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sek. af DVD

Jeg skal bruge ca. 5 sekunder af en DVD-film i AVI-format. Er jeg virkelig nødt til at \"rippe\" hele DVD`en og encode den bagefter? Og bagefter igen til at klippe den til de ønskede sekunder? Eller findes der en anden løsning? Et program hvor man måske bare skal indtaste de ønskede tidsintervaller (fx 1:02:45 - 1:02:50). Størrelsen på Avi`en er ligegyldig...!

/KasperBWS
Avatar billede torbens_dk Nybegynder
16. december 2001 - 22:05 #1
www.doom9.org kik på frame server
Avatar billede kasperbws Nybegynder
16. december 2001 - 22:09 #2
Hvor er Frame Server?
Avatar billede skrummel Nybegynder
16. december 2001 - 23:24 #3
Du kan prøve at hente og udforske i download !!
Avatar billede outsider Nybegynder
20. december 2001 - 11:58 #4
Brug FlaskMPEG www.flask.com eller www.divx-digest.com under download og encodere.

Åben vob filen du vil encode, vælg tidsintervallet og hvilken kompresion du ønsker.
Nogen dvd har dog beskyttelse indlagt, så bliver du nød til at rippe vob filen med den ønskede scene over på HD én. Det tager højst 3-5 minutter.
Avatar billede kasperbws Nybegynder
02. januar 2002 - 23:19 #5
Der er sgu ikke noget der virker... beklager!

Lukker!

/KasperBWS