Avatar billede ina Nybegynder
16. december 2001 - 10:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

divisionoverløbsfejl

Hej

Hvad mener computeren, når den melder en divisionoverløbsfejl? Jeg aner ikke hvad man gør i den situation, er der en anden derude der aner det?
Avatar billede soreno Praktikant
16. december 2001 - 11:12 #1
det er højest sandsynligt programmøren der ikke har taget højde for division med 0 i sit program.

I hvilken situation sker det?
Avatar billede ina Nybegynder
16. december 2001 - 21:07 #2
Det gør den allerede, når jeg prøver på at installere win98 2. udgave. Jeg sætter startdisketten i og den booter også godt nok op, men når jeg siger den skal installere fra cd\'en melder den denne overløbsfejl. Det gør den også, når jeg prøver at sætte en harddisk til, som der allerede er installeret på. Så laver den ikke andet end at gendanne systemfiler og vil genstartes og så gendanner den systemfiler o.s.v. hele tiden. Jeg kommer aldrig ind i windows!