Avatar billede ingemona Nybegynder
15. december 2001 - 23:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brevpapir til E-mail

Er der nogen, der har en måde, hvorpå man kan finde smukke og sjove brevpapirer? På min pc er der kun 8 at vælge imellem.

Jeg har set engang, at der var mulighed også for at sætte blink og fyrværkeri etc. i mailen? Hvor finder man sådan nogle sjove ting?
Avatar billede gpa Nybegynder
16. december 2001 - 00:14 #1
hos microsoft bl.a.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. december 2001 - 00:18 #2
hvis du bruger Outlook eller Outlook Express, kan du selv lave dine brevpapir
Avatar billede carstengp Nybegynder
16. december 2001 - 00:43 #3
Du må gerne \"stjæle\" et par billleder fra min hjemmeside... www.sitecenter.dk/carstengp

Ellers har Microsoft tonsvis af brevpapir på:
http://www.microsoft.com/windows/oe/features/stationery/stationerydl.asp
Avatar billede mixter Nybegynder
16. december 2001 - 07:34 #4
Du må også gerne \"stjæle\" noget Julepapir her > http://www.cybermix.subnet.dk
Avatar billede holy-shit Nybegynder
16. december 2001 - 07:45 #5
Du kan jo bruge alle billeder som baggrund i din mail. Det er kun fantasien der sætter grænser...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
16. december 2001 - 08:31 #6
Det er det samme med hvis du ser nogle små sjove gif så h klik på dem og gem dem. Indsæt dem i din mail, du skal bare lige passe på med hvis du både sætter et billede ind som baggrund, og et par gif, så er den måsker lang tid om at hente ned for en der har fex 56 k modem..
Avatar billede resten Nybegynder
16. december 2001 - 10:10 #7
Når du laver en mail eks i outlook ekspres så klik på formater og gå ned i brevpapir og deri har du masser af brev papir som ligger på din puter og så indsætter du bare det som du nu vil bruge.
Avatar billede ingemona Nybegynder
16. december 2001 - 22:43 #8
Tak for jeres hjælp. Ingemona
Avatar billede resten Nybegynder
17. december 2001 - 17:39 #9
Takker :)