Avatar billede dortel Nybegynder
15. december 2001 - 15:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Drivere til Soundblaster Live CT4670

Hej

Er der nogen her der ved hvor jeg kan downloade drivere til ovennævnte lydkort. Jeg har prøvet på Creative og Soundblaster\'s hjemmesider, men det virker som om det kun er til Windows XP.....

vh
Dorte
Avatar billede gpa Nybegynder
15. december 2001 - 15:50 #1
Hej Dorte,

www.soundblaster.com og kig nederst på siden :-)

GPA
Avatar billede dortel Nybegynder
15. december 2001 - 16:01 #2
Hej GPA

Jeg kan intet finde om Soundblaster Live på deres hjemmeside - Kunne du præcisere det lidt nærmere ?

vh
Dorte
Avatar billede gpa Nybegynder
15. december 2001 - 16:40 #3
Desværre IKKE når du lukker spørgsmålet????
Avatar billede dortel Nybegynder
15. december 2001 - 16:46 #4
Hej GPA

Jeg er ny her, så jeg har ikki helt fundet ud af hvordan det foregår.

vh
Dorte
Avatar billede darkside Nybegynder
15. december 2001 - 16:49 #5
Mon ikke der kan findes noget her..
http://www.soundblaster.com/drivers/
Avatar billede dortel Nybegynder
15. december 2001 - 16:52 #6
Hej Darkside

Jeg prøver mig lidt frem her. Tak for hjælpen.

vh
Dorte
Avatar billede gpa Nybegynder
15. december 2001 - 16:55 #7
Du opretter et spørgsmål of accepterer svaret for den der giver dig svaret. Hvis ingen giver dig svaret laver du selv et svar og tager pointene tilbage (ligesom nu).

Avatar billede bridedk Nybegynder
15. december 2001 - 16:56 #8
Hej Dorte.

Hvorfor er det nu lige du mangler drivere til dit lydkort? Hvis det er det lille ikon nederst på skærmen som blinker, så ville jeg uninstalle hele lortet som Creative propper på din computer. Det giver kun problemer som meget nemt kan undgåes.

Hvis du uninstaller og fjerner alle soundblaster dimserne, så spørger Windows efter en driver.
Du skal kun installerer driverne
Avatar billede dortel Nybegynder
15. december 2001 - 16:57 #9
Tak og undskyld jeg afviste :-)

vh
Dorte
Avatar billede dortel Nybegynder
15. december 2001 - 17:00 #10
Hej Bridedk

Jeg har lånt lydkortet, og der fulgte ingen drivere med. Hvis jeg vil lade windows søge efter drivere, finder den ingen - så jeg er helt lost....

vh
Dorte

Jeg er heller ikke interesseret i alt det soundblaster installere i øvrigt, kun driveren til CT4670....