Avatar billede toasten Nybegynder
14. december 2001 - 23:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

popup

Jeg er lidt i tvivl om hvor dette spørgsmål skal ligge, men prøver her og håber at det går :)
Nu har jeg lavet en flashside hvor der skal komme nogle popups fra.
Nu har jeg bare et nyt problem!
Hvad skal jeg gøre hvis jeg vil lave sådan at en af disse popups har en scroll bar, men de andre ikke har
Dette er scriptet jeg har brugt
on (release) {
getURL (\"java script:window.open(\'http://www.krabbejohn.subnet.dk/billeder.htm\',\'nyvin\',\'status=no,width=786,height=502\');void(0)\")
}

/Lars
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. december 2001 - 00:00 #1
Tja, nu ved jeg jo at dette script er det mest korrekte, så jeg har meget svært ved at hjælpe dig.

Normalt ville jeg have tilføjet scrollbars=yes, men det er svært i dette ;-)
Avatar billede barklund Nybegynder
15. december 2001 - 00:29 #2
Det kommer an på, om målet er at alle eller ingen popups indeholder scrollbars, men som Nikolaj antyder, så er det variablen scrollbars=yes/no, der kan tilføjes i \'status...=502,scrollbars=yes\'...
Avatar billede toasten Nybegynder
15. december 2001 - 00:39 #3
tak ;]
jeg prøvede ellers før, men jeg kunne ikke få det til at virke, men det gør det NUUUU!!!
Avatar billede barklund Nybegynder
15. december 2001 - 00:41 #4
Okay... :^)

Der stjal jeg 100% point fra Nikolaj... Håber du kan tilgive mig... Vil du have dem igen?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. december 2001 - 00:58 #5
Nej husk på at det var til dit eget i forvejen 100% perfekte script. ;-) hehe