Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
14. december 2001 - 14:19 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

IRC klient - Java

Kom med forslag til gode javaklienter til irc - link til deres side hvor den kan downloades.

De skal kunne enable Identd.
Samt være gratis/shareware.
En trail/demo er ikke god nok.

Jeg kender godt jIRC.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. december 2001 - 14:29 #1
javirc er det eneste brugbare alternativ til jirc: http://patrick.ducrot.free.fr/
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2001 - 15:33 #2
eirc er også smart - det kan hentes fra http://eirc.sourceforge.net/
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 22:59 #3
kezze:
Ja, den ser god ud, men HP skal ligge på IRC severen - hvilket ikke kan lade sig gøre i mit tilfælde. Ellers kommer det til at koste en bondegård.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 23:03 #4
\"EIRC is licensed under the GNU General Public License to guarantee software freedom.\" eeh nej, det ser 100% gratis og frit ud.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 23:13 #5
Extern IRC server kan ikke benyttes - prøv selv.

Se evt. deres forum:
http://www.geocrawler.com/archives/3/7487/2001/11/0/

Der er mange der klager over det, og manden bag EIRC siger det selv et sted.

Men gid du havde ret.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 23:37 #6
I får begge point selvom de ikke er brugbare - gider ikke til at lave et svar :/.

Nanoq: den der er gratis kan kun være connected i 5 min. - ikke så fedt :)
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 23:53 #7
hmm.. det var trist.. jeg har set eirc i brug på asylumnets website - der var den ret smart at se på..

men siden det er opensource kan du jo bare hacke lidt i koden :)