Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
14. december 2001 - 10:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ged i opgradering

Hej.

Jeg har prøvet at opgradere fra win Me til Win XP men det virker ikke den kommer med en fejl meddelelse om at der var noget galt med C: hvad kan det være ?.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
14. december 2001 - 10:14 #1
du skal under opsætningen holde øje med at den vil lave pationer og ligge xp det ene sted og me et andet fordi den konveterer ikke til fat 32 ligesom me prøv igen jeg har ikke haft nogle problemer med xp dk eller xp eng men jeg har installeret fra den fulde så det kan jo være anderledes med en opgradering
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 10:26 #2
hvorfor ikke kassere WinME, du får alt for meget vrøvl med de 2 systemer, og WinXP dækker rigleigt dit behov for de faciliteter WinME har givet dig!
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
14. december 2001 - 11:05 #3
retaxes.

Det er sådan set også meningen men det er første gang jeg skal installere sådan noget så jeg ved ikke helt hvordan man gør.

Også fik jeg at vide af en at man skal bruge en diskette også lave det hele ude i dos.

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 11:12 #4
er det en opgraderings CD

opgradering skal foregå inde fra WinME og ikke fra en bootdiskette (DOS)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
14. december 2001 - 11:49 #5
Hej.

ja det tror jeg nok den spørger hverfald om man vil opgradere(recomented) eller et eller andet som er (advanced)

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 12:02 #6
prøv at sætte WinXP i drevet når du er inde i WinME, så skulle der gerne komme et vindue op hvor fra du kan installere den.
Du skal ikke tage dig af at den booter efter et stykke tid, for så er den i gang.
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
17. december 2001 - 09:41 #7
hvis du har pladsen skal du ikke fjerne me selfølig hvis det er en opgradering så ved jeg ikke men ellers er det best at pationer din harddisk har du nogle ting sat til din com som xp ikke har driver til har du et problem hvis du ikke beholder me for xp driver finder du ikke mange af endnu så pas på hvis du fjerner me
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 11:38 #8
takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes