Avatar billede chaib Nybegynder
14. december 2001 - 07:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tastatur mangler taster

Hej

Jeg hedder ikke Rene!! Der mangler en abbostrof over eet! Men efter at jeg har købt en ny PC med winXP er det slut med abbostroffer, min gamle PC, den står her jo endnu (win98) hvor alting jo var fint!! Ja den har også pludselig glemt hvordan man laver abbostroffer!!
Har nogen en ide til hvad jeg gør?

Ren \"abbostrof\" e
Avatar billede greybeard Nybegynder
14. december 2001 - 07:56 #1
René Skrevet på en XP, ligesom sædvanlig.
Lige til Venstre for <backspace> og e bagefter.
Bruger du dansk keyboardLayout?
Avatar billede chaib Nybegynder
14. december 2001 - 08:03 #2
Dansk fra A-Z, når jeg gør som jeg plejer, så kommer der sku 2 af slagsen! og det er imellem bpogstaverne!!

Men min gamle PC har jo også fået problemet!
Avatar billede greybeard Nybegynder
14. december 2001 - 08:06 #3
Når der sker uforklarlige ting, tænker jeg altid på virus;-)
Avatar billede chaib Nybegynder
14. december 2001 - 08:14 #4
Det mystiske er bare, at nu har jeg levet med mit nye navn i en ugestid, og så her til morgen sætter man sit gode gamle hakkebrædt i stikket!! Og så kan den heller ikke stave. (iøvrigt fedt med 24 md. hotline) jeg ringede for 4 dage siden og lagde en besked på deres svarer (selfølgelig) og de har da ikke ringet tilbage endnu (det er måske det der menes med 24 md. hotline) svartiden ;-)
Avatar billede greybeard Nybegynder
14. december 2001 - 08:17 #5
Det der med at det er smitsomt får det til at lyde endnu mere som virus.
Har du skannet med et opdateret antivirus program?
Avatar billede chaib Nybegynder
14. december 2001 - 08:21 #6
yes!! men jeg kunne kun finde et (der var gratis) til XP
Avatar billede greybeard Nybegynder
14. december 2001 - 08:29 #7
Avatar billede chaib Nybegynder
14. december 2001 - 19:42 #8
Der er sku ikke en skid der hjælper, nu ligger den snart nede på gaden!!
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 19:49 #9
nej nej... Vent lige lidt... Er der ik´en Language bar nede ved din linje.. Eller hvad den nu hedder?? tager lige et screenshot: http://www.tkt4.subnet.dk/tast.jpg
Den står nok på EN.. Du trykker bare på den og instiller den til DK... Prøv d!

Zupa*
Avatar billede chaib Nybegynder
14. december 2001 - 20:13 #10
Det var ellers en vældig avanceret ting, jeg kan ikke lige kende det ikon! Jeg har ikke sådan et. Men alt skulle stå til dansk, og det er den eneste tast det ikke vil makke ret!
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 20:19 #11
okay... Så er det nok ikke den... Men det var da et forsøg værd :o)
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 20:19 #12
Det kan jo også være en fejl i tastaturet eller noget