Avatar billede osama_bin_laden Nybegynder
13. december 2001 - 22:24 Der er 11 kommentarer

!!!UNDSKYLD!!!

Undskyld, fordi jeg kom til at ødelægge World Trade Center... Jeg gør det aldrig mere...
.. ehh... er det så okay nu?

M.V.H
Osama bin Laden.

Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 22:26 #1
shuddup
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
13. december 2001 - 22:27 #2
øhhh, prøver du at være sjov - det er det i hvert fald ik...
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. december 2001 - 22:34 #3
Du er tilgivet, det kunne jo ske for den bedste.
- Husk nu hvor hurtige vi var til at tilgive når du en morgen finder en 12megatons atombombe ved siden af dig ;o)
Avatar billede skwat Praktikant
13. december 2001 - 22:38 #4
SNYD .... Jeg er overbevist om at Osama_bin_laben og den bruger der har oprettet dette spørgsmål er en og samme bruger

ref.:

http://www.eksperten.dk/spm/146433

Jeg vil på det kraftigste anbefale ADMIN at slette begge bruger

p.s. det her er hvis galgen humor er det ikke?
Avatar billede halifax Nybegynder
14. december 2001 - 03:30 #5
Fjolset er anmeldt.

Avatar billede lee Nybegynder
14. december 2001 - 05:02 #6
:O) humor
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
14. december 2001 - 12:04 #7
IDIOT !

Jeg skal overbringe din undskyldning til min ovenbo hvis søn fik slået 600 (!) af hans medarbejdere ihjel den dag og hvis sigerindes søster kun overlevede fordi hun var en af de første der nåede ned i undergrundsbanen.
Avatar billede skwat Praktikant
14. december 2001 - 17:37 #8
halifax:> det giver ingen menning at slette denne bruger han vil med garenti aldrig lave noget her afligevel
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. december 2001 - 17:38 #9
få dig et liv!
Og en humor...
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 13:21 #10
osama_bin_laden er slettet - admin
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
19. december 2001 - 13:24 #11
Tak !