Avatar billede muggemand Nybegynder
13. december 2001 - 19:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal passer til alles skærmopløsning?????

Jeg sidder og laver hjemmeside, jeg laver den i Frontpage og det er ren HTML ligenu, findes der ikke et script jeg skan smide ind i html koden, og så tilpasser siden sig efter hvilken opløsning man køre den i???????
PLEASE HJÆLP HURTIG!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
13. december 2001 - 19:47 #1
Du kan ved hjælp af PhP så din side til at have en hvis procent del fra siden til siden af Browser\'en....
Avatar billede pesa Nybegynder
13. december 2001 - 19:52 #2
Du behøves sør\'me ikke noget script hvis jeg forstår dit spørgsmål ret. Indsæt blot alt indholdet i en tabel der er 100% bred, så vil tabellen automatisk tilpasse sig den opløsning din bruger benytter.
Avatar billede mad_iztar Nybegynder
13. december 2001 - 20:49 #3
er lige med på en lytter!!!
Avatar billede claude Nybegynder
14. december 2001 - 11:17 #4
Hvis du har grafik på siden kan du få et problem.

Hvis du har nogle billeder hvor højde og bredde er angivet i px, så følger de ikke med i størrelse.

Hvis du ikke er en haj er det bedste er at lave siden i opløsning 800x600.

Sæt det hele ind i tabeller og centrer dem

I en større skærmopløsning vil du så bare have luft i siderne, hvilket ingen skade er til.

/Claude