Avatar billede cyber_freak Nybegynder
13. december 2001 - 18:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ik brænde med 16x...why

jeg kan ik brænde med 16x på min brænder i nero, skal man ha noget specielt?
Avatar billede bbs Nybegynder
13. december 2001 - 18:43 #1
16x cd\'er måske, eller 16x brænder..
Måske har du bare en for gammel version af nero!
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
13. december 2001 - 21:07 #2
det kan også være at nero ik vil til´lade dig at brænde med 16x måske fordi det du brænder fra ik kan følge med fx cd-rom drev el. så ved jeg ik rigtig for jeg bruger ik nero men WinOnCd 6,0 tror jeg den hedder
Avatar billede peet-49 Novice
13. december 2001 - 23:23 #3
Du skriver ikke noget om hvordan og hvorledes. Copy fra CD eller immagefil.
Avatar billede robotten Praktikant
14. december 2001 - 09:54 #4
Nero er ikke specielt godt på nogle områder, prøv med et andet program.
Avatar billede kurtp Nybegynder
14. december 2001 - 20:39 #5
Du har selvfølgelig sikret dig at både din brænder og din CD-R\'er kan klare 16x. Spørgsmålet er så har du dit cd-rom-drev og brænder på samme IDE-kanal? Er dette tilfældet bør du nok sætte din brænder som Slave på den primære IDE og dir CD-rom på den secondere IDE som master.
mvh Kurt
Avatar billede bullet! Nybegynder
15. december 2001 - 01:48 #6
Gidder ikke hjælpe med kun 5 point :o(
lol
Avatar billede kurtp Nybegynder
16. december 2001 - 13:54 #7
Bullet, det er lidt syn at du ikke gider hjælpe, her for du mulighed for, for første gang i dit liv at hjælpe en ven i nøden uden at der behøver at være penge imellem jer!!!!!!!!!!......
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. januar 2002 - 15:14 #8
okay det er en 16 x brænder, og det er 16x cd\'er jeg bruger, og det er den nyeste version af Nero.
og brænderen sidder som secondary på IDE-Kablet, hvad kan der være galt???????

ps hvis det er pointne der er problemet, bullet...så skal du da nok få nogle flere...point er åbenbart blevet en ny form for valuta for nogen, det er sq sørgeligt
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2002 - 14:37 #9
glem det