Avatar billede sux Nybegynder
12. december 2001 - 19:20 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Vurdér

Forbedringer modtages med behåret kysmund.

wwww.surfersinfo.dk/design_test.php

Hvordan gøres sitet federe ??
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
12. december 2001 - 19:24 #1
Syntes det er et fedt site. Det eneste jeg ikk ka li er baggrunds farven :o) Ellers rigtig nice sat op!
Avatar billede particle Nybegynder
12. december 2001 - 19:25 #2
Start med at fjerne, den der bøsse-blå-farve, og sæt en meget afslappet farve på!

/particle
Avatar billede particle Nybegynder
12. december 2001 - 19:26 #3
:-(... du kom før mig Heintzelmann!!!! :\'(

/particle
Avatar billede cen Nybegynder
12. december 2001 - 19:26 #4
Jeg syndtes det er kanon fedt som det er !
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. december 2001 - 19:28 #5
Det er et flot design og opsat så det er nemt og overskueligt.

Jeg kan godt lige farverne, men jeg syntes ikke så meget om den grå GB farve.

Men ellers er der ikke meget at komme efter.

Designet er dog ikke helt nyt, men set en del steder ( a la. det samme)..

10@13
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
12. december 2001 - 19:30 #6
Hehe....ja jeg var først... :oP Synd for dig...Men fælles er da at den baggrundsfarve er MAJE ÅGLY!
Avatar billede ckh Nybegynder
12. december 2001 - 19:33 #7
Ved ikke hvor meget du går op i de dele men..... din topmenu virker ikke i Opera 5.01 og holder ikke mål i Netscape 6.0
Er enig i at den lys-blå farve ikke er køn. Den sorte rulleskakt (der i øvrigt kun kan ses i MSIE 5.5+ passer heller ikke i farveskalaen (den rene sorte er for voldsom).
Ellers er det ganske nydeligt synes jeg
Avatar billede sux Nybegynder
12. december 2001 - 19:34 #8
GB ?
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
12. december 2001 - 19:35 #9
BG da...bare lige for at forsvare ham :O) Baggrundsfarve
Avatar billede sux Nybegynder
12. december 2001 - 19:39 #10
ckh >> Hvorfor kan den sorte celle kun ses i MSIE 5.5+ ???
Avatar billede ckh Nybegynder
12. december 2001 - 19:42 #11
Fordi det endnu engang er et forsøg på at overgå hinanden i smarte \"gizmos\" i forhold til andre browser-producenter (i stdet for at prøve at lave web-standarder). Det er kun MSIE 5.5+ der understøtter den CSS-regel der laver rulleskakten farvet.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
12. december 2001 - 19:46 #12
Hejsa!

Jahh, den der \"bøsseblå\" farve, kunne godt trænge til en udskiftning... måske til en hvid eller meget lysegrå!

Dit orange virker godt i dine menu´er!

Din menubar virker lidt åben, da der ikke er nogen kanter i top og bund!

Men ellers flot og gennemarbejdet site!

11@13

/cmk30