Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:10 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Harddisk

Min harddisk er begyndt at lave underlige lyde når jeg starter pc\'en og den kommer til det der med at finde drevene. Somme tider vil den ikke engang finde harddisken før jeg genstarter et par gange eller 3. Det er ellers en ret ny harddisk 1 år eller 1½
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 17:12 #1
Hvilken harddisk er det?
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:16 #2
Øhhh nr 2 ud af 4
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 17:20 #3
På dansk? Hvem er producenten, hvor stor er den osv.
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:21 #4
eller mener du hvad den hedder det er en maxtor 7200 rpm hardisk
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:22 #5
Det er en 30 giga
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:23 #6
Sorry forresten, jeg er lidt ør i hovedet efter en psykologi prøve
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 17:24 #7
den skal du få byttet, der er noget galt med den.

Jeg har også en på 40Gb, den brød sammen forleden, jeg har dog ikke fået taget mig sammen til at bytte den.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 17:24 #8
Ok... tjaah... det lyder som en hardware fejl, men har du prøvet at formatere?
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:26 #9
Men, den virker stadig, og garantien er vist udløbet
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2001 - 17:27 #10
Hvi den lyder,som et stykke metal, du slæber over et stykke metal, er den færdig, byt den, hvis du har garant, ellers smid den ud, det er for dyrt, at reparere.
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:27 #11
Jeg vil helst undgå at formatere, det er kun 4 mdr siden sidst, og det er på den harddisk at mit windows er installeret
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 17:27 #12
Ja, den virker _stadig_, men hvor længe mon? Prøv nu at formatere... det kan jo være muligt at du har alt muligt ***** liggende af software, som lader super meget rod i den.
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:29 #13
Det lyder mere som en bip\'en der går fast, men nu du siger det så kunne det godt minde om metal skraben.
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2001 - 17:30 #14
Prøv, at lave en overfladescan, og se hvad den siger.
Avatar billede dazzler Nybegynder
12. december 2001 - 17:32 #15
Jeg tror jeg går ud og køber en ny og så forsøger jeg at formatere den gamle
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 17:39 #16
Tak for pointene!

www.fotx.net/retaxes

btw, på mit system fik jeg med jævne mellemrum at vide at der var noget galt med HDD, den scannede ret tit, men jeg ignorerede advarslen og resultatet udeblev ikke, hele C: partitionen blev slettet under et forsøg på at reparere WinXP, øv siger jeg bare ;o(
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 18:03 #17
Thx for points...