Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
12. december 2001 - 11:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

problemløser

jeg kan ikke få min problemløser til at komme med de rigtige tal jeg tror det muligvis er en formatering
jeg har en fragt km der skal ganges med antal ud for at fastslå en pris alt dette gør den men med det forkerte resutat
12. december 2001 - 11:26 #1
Du kan jo ændre alle formateringer til \"Standard\", og se om det så virker. fd@win-consult.com hvis jeg skal se det.
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
12. december 2001 - 11:39 #2
er på vej
Avatar billede janvogt Praktikant
12. december 2001 - 11:44 #3
Jeg giver også gerne mit bud ...
Ellers skal vi have nogle flere oplysninger.

jan_vogt_hansen@hotmail.com
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
12. december 2001 - 11:48 #4
er på vej jan hej igen du har godt nok hjulpet
12. december 2001 - 12:01 #5
Mr. Wulff>> du sender ingen forklaring med arket, hvilket resultat vil du have - du er nødtil at give de nødvendige informationer ellers er det umuligt.
12. december 2001 - 14:17 #6
Jeg stopper her, skal noget andet.
Avatar billede janvogt Praktikant
12. december 2001 - 15:44 #7
Løsning sendt.
12. december 2001 - 21:18 #8
Jan - vil du give løsningen her
Avatar billede janvogt Praktikant
13. december 2001 - 08:48 #9
Flemmingdahl, du fik jo selv arket af flemmingwulff, så du burde være den første til at vide, at det ikke kan lade sig gøre at vise løsningen her.

For at andre skulle forstå problemet helt ud ville det kræve at hele arket med formler blev vist sammen med et skærmdump af dialogboksen til problemløseren. Hvordan gør man det på Eksperten?
Tro mig, dette problem var ALDRIG blevet løst medmindre man udvekslede ark. Du var også selv den første til at tilbyde at få tilsendt arket.

Hvis vi kan få flemmingwulff\'s tilladelse vil jeg gerne sende en kopi til alle interesserede.
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
13. december 2001 - 09:18 #10
ja men du må vise det til alle
ellers er opgaven i bogen stort kørekort til excel 2000 fra forlaget globe side 123 124 125
Avatar billede janvogt Praktikant
13. december 2001 - 09:23 #11
Jamen, så kan vi jo kun opfordre interesserede til at poste deres mail-adresser .... :-)
13. december 2001 - 18:58 #12
fd@win-consult.com (jeg har :-) været ved at tjene til den rigtige konto, så jeg har ikke fået kigget på det.)
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
14. december 2001 - 09:49 #13
bestået 95% 1 fejl he he tak for hjælpen jan og navnebror
Avatar billede bak Seniormester
14. december 2001 - 12:33 #14
Send venligst arket til tommybak@netscape.net
Avatar billede janvogt Praktikant
14. december 2001 - 13:50 #15
Til lykke med din eksamen Flemmingwulff. Så har du vel ikke brug for Eksperten fremover :-)

Ark på vej til bak ......
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
17. december 2001 - 09:52 #16
desvære jeg mangler access dataudvikling netværk
ikt anvendelse så jeg er kun halt færdig har
word 100%
front page & dtp 100%
excel 95%
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
17. december 2001 - 09:53 #17
og ellers kan man jo ikke undværer eksperten og måske kan jeg hjælpe andre