Avatar billede opakka Nybegynder
12. december 2001 - 08:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lukke windows 98

Når Windows skal lukke ned forløber det hele normalt lige indtil strømmen skal afbrydes, så genstarter Windows og først anden gang der lukkes lykkes det. Det mest irriterende er, at beskeden \"Windows blev ikke lukket...\" dukker op med efterfølgende scandisk.
Nogen forslag til hvordan problemet kan afhjælpes
Avatar billede cool_casper Nybegynder
12. december 2001 - 08:49 #1
Må være noget i registreringdatabasen. Der findes en nøgle (kan ikke huske hvad den hedder!) hvor man kan sætte om den skal slukke for strømmen efter lukning. Måske kunne det have noget med den at gøre!
Avatar billede byfoged50 Nybegynder
12. december 2001 - 11:50 #2
Frøv at gå på www.windowsupdate.microsoft.com og hent de nødvendige filer til at lukke ide drev, der er også andre vigtige filer.