Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 22:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ikke skrivebar

Hvis jeg har et almindeligt input felt: <input type=\"text\" name\"blabla\" Value=\"Peter\"> Hvilken kode skal jeg så, putte ind i input feltet sådan at man ikke kan skrive i det.....??
Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 22:49 #1
name=\"blabla\"
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 22:50 #2
Vil stadig gerne vide hvor brugeren ftpaccess pludselig kom fra.
Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 22:52 #3
Han er slettet...Det var en fejl....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2001 - 22:52 #4
disabled er vist hvad du skal bruge, men kan ikke lige huske hvordan
Avatar billede callesen Praktikant
11. december 2001 - 22:55 #5
type=\"hidden\" er det det du mener?
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. december 2001 - 22:58 #6
disabled som ztyxx siger. og af hensyn til gamle browsere er det også en ide at komme en onfocus=\'this.blur()\' ind i det input:
  <input type=\"text\" name\"blabla\" Value=\"Peter\" disabled onfocus=\"this.blur()\">

mvh JakobA
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2001 - 22:58 #7
http://www.eksperten.dk/spm/79169 har et eksempel, det er sikkert det du skal bruge
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2001 - 22:59 #8
*FÅÅÅÅRK* jakoba har sq da glemt at kommentere din hjemmeside, må hellere lige....
Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 23:00 #9
ztyxx/
Det var præcis det, jeg var ude efter. Hvis du vil have, de mange point lav lige et svar...!
Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 23:02 #10
Jacoba/
disabled onfocus=\"this.blur()\"..? Hvad er det, det lige er, hvad gøre det..?
Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 23:03 #11
Jeg mener kun:...onfocus=\"this.blur()\" ikke disabled..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2001 - 23:03 #12
giv dem til jakoba, han kom med eksemplet
Avatar billede gfx Nybegynder
11. december 2001 - 23:07 #13
ztyxx/
Nååå..Ok...Your call..
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. december 2001 - 23:28 #14
onfocus=\"this.blur();\" forhindrer feltet i at komme i focus som det skal før man kan skrive i det.
disabled gør det samme, men gråner samtidig feltet (i IE) så man kan se det ikke bør bruges. jeg tror også diverse handlere bliver slået fra.