Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
11. december 2001 - 14:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Flere GB

Hej

Jeg har to OS\'er, men kun en harddisk, jeg har Win 98 og Win XP. XP ligger på D drevet og jeg vil gerne have lidt flere GB over på D drevet. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede popsy Novice
11. december 2001 - 15:00 #1
Partition Magic måske, har ikke leget så meget med det.
Avatar billede greybeard Nybegynder
11. december 2001 - 15:00 #2
Lad være!
Jeg har prøvet at resize min W2000 partition med Partition Magic. Den kom aldrig til at køre igen.
Jeg tror ikke det er bedre med XP
Avatar billede smiske Nybegynder
11. december 2001 - 15:02 #3

Som Popsy siger, kan du gøre det med \"Partition Magic\" i den nyeste version.  Har selv leget en smule med det.  Det var dog med Win ME & Win 2000, men teoretisk set burde det ikke gøre nogen forskel.

//Henrik
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 15:08 #4
Jeg har resize min disk med PM, med w2k på c: drevet, UDEN probs...
Avatar billede egadm Nybegynder
11. december 2001 - 15:09 #5
det skal være den sidste nye version og så længe din disk ikke køre ntfs fra xp så er der ikke nogen problemer
Avatar billede greybeard Nybegynder
11. december 2001 - 15:13 #6
Min var et NTFS drev
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
11. december 2001 - 15:22 #7
Skal jeg så ligge PM på D eller C drevet?
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 15:23 #8
Min var FAT32...
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
11. december 2001 - 19:01 #9
Haaaalllloooooooooooooooooooooooo :)