Avatar billede hellek Nybegynder
10. december 2001 - 21:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

baggrundsbillede i enkel tabelcelle?

Kan man placere et baggrundsbillede i et tabelcelle, så man fx. kan skrive ovenpå?
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 21:11 #1
ja det er dog lidt svært at gøre og det tager sin tid hvis du ikke er så dygtig.
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 21:12 #2
Hvad program har du?
det er nemt i frontpage og namo!
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 21:14 #3
I frontpage/namo laver du en tabel markere den tryk på den anden side af muse knappen også noget lignede der hedder cell der trykker du der kommer så frem hvor du kan olade et billeder. fprstår du det ikke så sig lige til....
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 21:17 #4
loade even!
forstår even!
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 21:17 #5
Ej jeg glemte det som et svar jeg laver det lige her
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. december 2001 - 22:26 #6
real-master>>
<quote>
ja det er dog lidt svært at gøre og det tager sin tid hvis du ikke er så dygtig.
</quote>

-->hvad er det for en latterlig kommentar - du har tydeligvis ingen erfaring i brugen af Dreamweaver, så måske du skulle holde dine svar til FP-kategorien.

hellek>>Du sætter blot markøren i den ønskede celle, og et baggrundbillede i \"bg\" i \"prospertiesinspectoren\" (gul mappe ud for) - simple as that.
Derefter skriver du bare løs.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 22:29 #7
hehe, go pelkjaer, Dreamweaver hajen over dem alle :-)
vil slet ikke poste det svar jeg eller s havde forberedt *LOL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 22:31 #8
if (\"eller s\" == ellers) {
echo \"Hvordan syns du selv det går??\";
}