Avatar billede lange_psylocke Nybegynder
10. december 2001 - 00:23 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

kan ik finde nogen nye drivere til mit bundkort

kan ik finde nogen nye drivere til mit bundkort findes der et program som kan hjælpe?
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. december 2001 - 00:28 #1
du må fortælle os hvad det er for et bundkort, er det et VIA bundkort.
Hvad hedder dit grafikkort?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. december 2001 - 00:34 #2
ja du skal fortælle meget mere om dit system før vi kan hjælpe dig.

hvad dit bundkort er for noget, hvad version det er osv osv.
Avatar billede lange_psylocke Nybegynder
10. december 2001 - 00:40 #3
jeg tror det er et ICES-003 class b hvad det så end er???
Avatar billede halifax Nybegynder
10. december 2001 - 00:42 #4
Fra nedennævnte site kan du hente Bios Wizard som kan identificere din Bios og muligvis også bundkortfabrikat (hos mig ihvert fald)
Du skal herefter på bundkortfabrikantens hjemmeside og hente de nyeste drive - og evt. en bios opdatering, hvios du har mod på det
http://freepctech.com/pc/002/files001.shtml

Avatar billede retaxes Nybegynder
10. december 2001 - 00:44 #5
Prøv at hente Sandra her http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
den kan måske fortælle dig hvad du har af udstyr!
Avatar billede lange_psylocke Nybegynder
10. december 2001 - 00:47 #6
hvad med nogle drivere til kortet jeg skal bruge de nyeste
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. december 2001 - 08:56 #7
lange_psylocke>> Hvad fandt du ud af siden du delte point ud?

Jeg var nødt til at hoppe i kanen, det blev lidt sendt i aftes ;o)

ICES-003 er blot en Canadisk standard i lighed med OEM o.a.
Dit mobo må hedde noget andet!
Hvad siger Sandra
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. december 2001 - 08:57 #8
Takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes