Avatar billede teico Nybegynder
01. april 2000 - 22:08 Der er 4 kommentarer

Packets

TCP/IP er fuld af packets. Hvad ligger der i sådan en pakke, er det muligt at editere i en pakke og hvordan sender en packet eller Socket med et program lavet i VB
Avatar billede soldier007 Nybegynder
03. april 2000 - 19:07 #1
Jeg følger godt med :]
Avatar billede teico Nybegynder
09. april 2000 - 17:11 #2
det er kun en skam AT der ikke er nogen der ved en s**d om detteher
Avatar billede teico Nybegynder
09. april 2000 - 17:13 #3
men hvis det kan hjælpe nogen evt. svarer tror jeg det har noget med disse her API call´s som kommer nu :
Declare Function Socket& Lib "wsock32.dll" Alias "#23" (ByVal af%, ByVal socktype%, ByVal protocol%)
Declare Function sendto% Lib "wsock32.dll" Alias "#20" (ByVal s&, ByRef buf&, ByVal buflen%, ByVal flags%, ByRef toaddr As sockaddr, ByRef tolen%)
Declare Function Connect% Lib "wsock32.dll" Alias "#4" (ByVal s&, ByRef Addr As sockaddr, ByVal namelen%)
Avatar billede teico Nybegynder
09. april 2000 - 17:14 #4
men hvordan bruges de ???