Avatar billede star_light Nybegynder
09. december 2001 - 20:29 Der er 2 kommentarer

Rune: Halls of valhalla!! Bots?!

Er der bots til Rune?!
Hvis der er, er der så nogen der ved hvor eller hvordan man får nogle bots..

Jeg vil gerne ha flere forskellige..

Jeg har fundet en, men den virker ikke..!!
Jeg ska nok sige hvis I finder den jeg har..

//Star_light

Hvis der er nogle der finder noget så er jeg på messenger, men I ka også bare skrive det her, men min mail er tkaxe@hotmail.com
Avatar billede sluppi Nybegynder
09. december 2001 - 20:52 #1
Avatar billede kapla Nybegynder
09. december 2001 - 23:52 #2
\"The expansion pack is purely a multiplayer experience, and only against other humans, since bot support is not available for the game. \"

www.neoseeker.com/Articles/Games/Reviews/runehov/+Rune+bot+Halls+of+valhalla&hl=da" target="_blank">http://www.google.com/search?q=cache:vs18BeNnp9Y:www.neoseeker.com/Articles/Games/Reviews/runehov/+Rune+bot+Halls+of+valhalla&hl=da