Avatar billede flensburg Nybegynder
31. marts 2000 - 09:56 Der er 6 kommentarer

Exchange server 5.5 og sprog

Jeg har installeret en Exchange server 5.5 med Outlook web access on installeret SP3 til samme med language pack.
Men web siderne bliver stadig vist på engelsk, hvordan får jeg skiftet til den danske udgave ?
Avatar billede joker73arb Nybegynder
31. marts 2000 - 10:49 #1
>>> Flensburg... Måske er dette ikke det rigtige forum, men for at få din OWA til at køre, skal man så gøre noget specielt? Jeg kan umiddelbart ikke få min OWA til at køre..!! kan man finde noget information om opsætning nogle steder? Jeg har umiddelbart gjort det samme som dig , men kan ikke få det til at virke...

Joker
Avatar billede hanno Nybegynder
31. marts 2000 - 15:45 #2
Dansk sprog ligger på SP3 til Exchange Serveren under "X:\Client\langpack\dan\i386"

Exchange bestemmer sproget til en klient første gang klienten logger på Serveren, derfor kan det prøves at oprette en ny mailbox og prøve med den...

\\Hanno
Avatar billede flensburg Nybegynder
31. marts 2000 - 22:11 #3
Prøver det, vent slut
Avatar billede sjensen Nybegynder
25. april 2000 - 15:26 #4
Prøv at rette sprogindstillingen under Kontrol Panel, National til Dansk istedet for Engelsk. Mange MS programmer bruger denne indstilling til at afgøre hvad de skal vise og hvilket sprog det skal være på. NB! Hvis den beder om din originale NT cd skal du geninstallere servicepacken.

I øvrigt ville jeg opgradere til min. sp5 og måske endda sp6a.

Avatar billede hanno Nybegynder
04. maj 2000 - 18:30 #5
Gå ind i Internet Explorer 5,0 + Menuen Tools + Internet Options + Languages + Tilføj Dansk (Eller flyt den op i toppen)...

\\Hanno
Avatar billede hanno Nybegynder
06. juni 2000 - 21:48 #6
Hvaaaaa sker der noget ????

\\Hanno