Avatar billede holy-shit Nybegynder
05. december 2001 - 17:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvofor klør det ?

Jeg sidder her og undrer mig... Hvad er det der gør at det klør ???
Avatar billede smiske Nybegynder
05. december 2001 - 17:20 #1

*LOL* Du har sgu for meget tid tilovers.

//Henrik
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 17:22 #2
det er et irretations moment på huden. Prøv at tænke på at din ene klunk klør :) Så gør den det ligepludselig.. Det kan også skyldes tør hud. *hehe*
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. december 2001 - 17:22 #3
Jeg tror detklør fordi du nok ikke skulle have overnattet hos aberne i Zoologiske have i nat. Du har nok fået lopper, som kan fjernes med loppemiddel til 9.95 hos Matas :)
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
05. december 2001 - 17:22 #4
Det klør fordi du har lus...
HUSK ER VASKE DIG

Hvis det ER lus, så køb noget godt shampoo, som kan fjerne dem, jeg vil nødig have du smitter mig, gennem eksperten.dk :-P

Det klør, fordi din \'hud\' er irriteret, så klør du, for at fjerne det, som irriterer huden...

Mvh
Daniel Dipo - Team Webpunkt.dk
Avatar billede fuldstop Nybegynder
05. december 2001 - 17:24 #5
Du har fået \"en dårlig\" *S*
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
05. december 2001 - 18:49 #6
*LOOOL*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
05. december 2001 - 19:04 #7
intelligente svar
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2001 - 13:55 #8
holy-shit> det er folk som dig vmuffen der gør det hele så sjovt med en masse sjove spørgsmål eller er det kun mig der sider og griner dumt for mig selv her på ensomhedens nr 9 *lolf*
dejligt at falde for de sjove indlæg man nu engang kan finde her i den mørke tid.

http://www.eksperten.dk/spm/138835

ps kom med noget mere jeg elsker de spasmarer der er i blandt de indimellem noget for seriøse bruger.
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2001 - 13:56 #9
stavefejl er gratis.
der mangler et (og) imellem dig og vmuffen.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
12. december 2001 - 22:14 #10
Heh he.... tjaaa... jeg kan faktisk også godt lide de lidt sjove indlæg på Eksperten.dk....