Avatar billede fjorbak Forsker
05. december 2001 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netmetting

Hej til de kloge.
Jeg har installeret netmetting, og syntes jeg på et tidspunkt (4 år siden) automatisk fik en adresse liste med, det har man også mulighed for her men den er TOM. Er der en der kan forklare mig hvordan skittet virker.
Avatar billede smiske Nybegynder
05. december 2001 - 15:29 #1

Meget simpelt, ham du vil snakke med, eller dig selv...hoster et møde og så ringer den anden op til den der nu hoster via IP nummeret.

//Henrik
Avatar billede fjorbak Forsker
05. december 2001 - 23:30 #2
det er nok rigtigt, men microsoft adresseliste har man tidliger kunnet se hvem der var på også i andre lande, jeg syntes jag kan huske at en adresseliste altid kom frem
Avatar billede fjorbak Forsker
04. februar 2002 - 00:03 #3
Slet inge der kan forklare mig om denne tjeneste er nedlagt
jan
Avatar billede fjorbak Forsker
04. februar 2002 - 18:23 #4
det var kedeligt