Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Programmør / Udvikler

Jeg søger a.s.a.p. endnu en programmør til at indgå i vores team der pt. består af 4 progammører.

Du skal kunne følgende:
DHTML
HTML
ASP
JavaScript

Kendskab til følgende ville også være at foretrække:
PHP
XML/XSL
Lotus Notes Domino Programmering/Administration

PS.
Det er ikke en fordel hvis du er bedre end os :)
Ovenstående er en JOKE
Avatar billede prins Nybegynder
04. december 2001 - 16:58 #1
Tjo.. Det kunne da godt tænkes.. Hvad er det i arb. på?
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 17:01 #2
Kan du udspecificere dit spørgsmål.

Venlig hilsen
Steen Tørholm
D-Ference ApS
Avatar billede prins Nybegynder
04. december 2001 - 17:05 #3
Undskyld, jeg havde ikke set \"Fuld tid\". Er desværre ikke interesseret alligevel..
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
04. december 2001 - 17:08 #4
steenen >> Kan man ikke åf lidt mere info vedr. arbejdsfrohold - arbejdssted, timer/uge, løn osv... - men den slags arbejder I måske ikke med!?!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
04. december 2001 - 17:12 #5
^åf = få, arbejdsfrohold = arbejdsforhold
Avatar billede tmceu Praktikant
04. december 2001 - 20:26 #6
steenen >> jeg kan se at Jeres virksomhed ligger i København, er det også det primære arbejdssted ?
Avatar billede steent Nybegynder
05. december 2001 - 09:59 #7
Arbejdsstedet er 2300 København. Arbejdsforhold, løn o.s.v. vil blive fremvist/diskuteret ved en samtale.

jes_petersen -> Nu ved jeg ikke hvad du mener med \"men den slags arbejder I måske ikke med!?!\", men jeg vælger af gode grunde at lade som om jeg ikke så det. Dette er ret seriøst, og den rette person vil blive ansat fuld tid i et firma som IKKE er ramt af nedturen i IT branchen.
Avatar billede agony Nybegynder
05. december 2001 - 11:46 #8
steenen > Jeg har sendt en ansøgning, men jeg glemte lige at tilføje at jeg kan starte i morgen hvis det skal være. Desværre virker min mail klient ikke altid som den skal så derfor dette indlæg.

Min mail er dollerup@rocketmail.com

Avatar billede steent Nybegynder
05. december 2001 - 13:35 #9
Har fået dit CV o.s.v., alle ansøgere får besked fredag med henblik på en samtale.

Venlig hilsen
Steen Tørholm
D-Ference ApS
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 15:27 #10
steenen >> Nåå, jeg tænkte såmænd bare, at jeg ville udfordre din humoristiske sans - det har du jo selv udvist talent for...
Avatar billede steent Nybegynder
05. december 2001 - 16:07 #11
Det er så iorden, du har så undgået at få en digital dotCom olfert :)
Avatar billede steent Nybegynder
09. december 2001 - 09:25 #12
SLUT
Avatar billede agony Nybegynder
09. december 2001 - 16:28 #13
steenen >> og dem som ikke har hørt noget fredag skal ikke regne med noget ???