Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:14 Der er 22 kommentarer

ER DET HER NOGET???

Hej Eksperter!

Har I ikke lyst til at se lidt på min website og fortælle hvad I mener?

Hilsen
Mitzie.
Avatar billede stelki Nybegynder
04. december 2001 - 15:15 #1
Addresse???
Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:15 #2
Avatar billede maxwell Nybegynder
04. december 2001 - 15:17 #3
hvad med et billede...
Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:18 #4
Ja det har jeg tænkt på.
Avatar billede maxwell Nybegynder
04. december 2001 - 15:19 #5
ellers kanon side... men måske også noget mere uddybende omkring dig selv og hvad du vil lave...
Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:21 #6
Har I set mine referencer på min side???
Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:21 #7
Hvad syntes I om dem???
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. december 2001 - 15:26 #8
Det kan siges enkelt:

smukt og stilrent!

Det samme gælder referencer...
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 15:33 #9
Nogle flotte faver
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 15:34 #10
siden er brugervenlig :-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. december 2001 - 15:35 #11
Jeg synes at den ok, men ligelovlig brun og lidt overdrevet brug af 3D effekten. I rundingen i højre side stikker der en hvid streg frem.
Noget fed grafik, eller bare nogle billeder ville peppe siden lidt op.

På siden referencer står der \"webmater\" :-)
Endvidere er den for tung at loade, når man tænker på at den ingen \"funktioner\" har (mouseover osv.)

I NS 6.01 ser kontaktformularen ikke godt ud.

I NS 4.7 ser hele siden faktisk ikke godt ud - alt er spredt rundt på siden.

/pelkjaer

Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:42 #12
Til pelkjæer.

Det er faktisk ikke 3D grafik, som du ser på min website, men grafif som er lavet i Photshop.

Ja den er sikker tung, men ikke mere end 25 kb, så der som amn tager det!!!

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. december 2001 - 15:45 #13
Jeg sagde 3D effekten - regnede også med at det var lavet i PS.

25 kb er normalt ikke for meget, men i dit tilfælde vil jeg mene at det er (manglende interaktivitet).
Avatar billede infoweb Nybegynder
04. december 2001 - 15:47 #14
Hmmm... det er din mening og det er da også okay.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. december 2001 - 16:39 #15
Ja, og det er vel også vores mening du spørger om?

Synes snart jeg har set den adresse en del gange, men forskellige designs. Den tiltaler mig ikke ligefrem, minder om noget der er lavet i Imageready. Og den side dú har lavet for et it-konsulent firma ville være bedre uden frames, men bruger også den samme skyggeteknik - ikke så meget afveksling Gider ikke uddybe det da du ikke virker som en der gider bruge den kritik du får konstruktivt.

//Tommy
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. december 2001 - 16:55 #16
Som tommyf siger det, er det også min opfattelse at du tager kritikken negativt, fremfor konstruktivt - hvilket er ret uheldigt, da det vel drejer sig om at din side skal være så god som muligt.

Nu skriver du jo selv at du er mere eller mindre \"prof webber\" - du søger i alle tilfælde arbejde som webdesigner.

Så går det ikke at din side (som jo afspejler dine evner både rent grafisk men også kodemæssigt) kun virker i IE.

Når du skal sælge dig selv, så vis dog hvad du kan. Indsæt fx. en dhtmlscroller istedet for et sideskift som du bruger på et af emnerne.
Et billedskift på menuerne ved mouseover ville også gøre siden mere indbydene.

/pelkjaer
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. december 2001 - 17:28 #17
TommyF og Pelkjaer>

Jeres kritik er da slet ikke afvist, prøv dog at bruge en ordentlig tone. Det bliver kun sagt at der er uenighed om hvor vidt sitet er tungt eller ej...tsk tsk

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. december 2001 - 17:57 #18
lawyer>>Tonen fra min side har på intet tidspunkt været grov eller uhøflig - men vi to læser åbenbart ikke tekst på samme måde :-)
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. december 2001 - 18:28 #19
Pelkjaer> Du siger at infoweb ikke vil bruge kritikken konstruktivt, og det samme siger TommyF, men den konklussion er der jo intet belæg for. Det som jeg mener med ordentlig tone er at I laver alt for hastede konklussioner om at infoweb tager kritik negativt! Fx konkluderer TommyF at han ikke gider at uddybe kritik fordi infoweb ikke vil bruge kritikken.... på hvilken baggrund konkluderer han det? Hvis man insisterer på at ens kritik skal benyttes, så burde man holde sig væk fra dette site, da inspiration er essensen. Ligeledes er det helt fair at infoweb ikke deler dine synspunkter vedr. tung trafik og infoweb konkludere kun at I der har et forskelligt synspunkt. Well..nu skal dette spm. ikke ødelægges med en debat om takt og tone, jeg ville blot påpege at jeres konklussion om infoweb er særdeles forhastet og intet har på sig :)
Avatar billede tille Nybegynder
05. december 2001 - 11:29 #20
Tilbage til siden

om grafikken er for tung ved jeg ikke (512/512 linie), men jeg synes det ser flot ud, gode farver der signalerer kvinde.

Din \'lidt om mig\' er virkelig lidt og det bestemmer du jo selv, men det må kunne være på en \'side\'.

jeg synes ikke om at din formular popper op, det bryder lige som ensartetheden, den må kunne være i samme billede som de andre sider.

sidste ting er at hvis man gør browser vinduet mindre, laver den nederste frame en forskydning, så de to ikke står under hinanden.
Avatar billede motu Nybegynder
07. december 2001 - 21:40 #21
Designet er jeg ikke vild med, du bruger bevel for MEGET.

Avatar billede fnaz Nybegynder
01. januar 2002 - 04:00 #22
TAL DANSK?!