Avatar billede praetorian Nybegynder
04. december 2001 - 11:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Optagning af telefonsamtaler

Jeg tænkte på om der er nogle herinde fra der kan/vil være så venlige at hjælpe mig med at finde en dims man kan sætte til sin telefon også optage en telefon samtale, helst over på Minidisc????. Det foretrækkes at løsningen kan købes færdig lavet sådan at man kun selv enten skal bruge en MD optager/afspiller, eller at \"boksen\" bare skal bruge en MD disc.
Avatar billede peter_nordenbaek Nybegynder
04. december 2001 - 11:44 #1
Du kan sætte medhør på telefonen og så sætte en båndoptager til at optage. Så har du det på bånd :)
Avatar billede darkside Nybegynder
04. december 2001 - 11:46 #2
Men husk lige at du skal gøre den person du taler med opmærksom på at du optager samtalen...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. december 2001 - 11:52 #3
Det er faktisk en lidt vigtig detalje \"darkside\" kommer med. Det er strafbart at \"overvåge\", som det så flot hedder, personer uden at de er klar over det.

Så du skal inden du sætter optageren igang gøre den anden part opmærksom på at du optager samtalen.

Lige noget helt andet, hvad skal du bruge det til?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. december 2001 - 12:03 #4
Jeg har set sådan en dims i brinck elektronic

www.brinck.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. december 2001 - 12:17 #5
Jeg mener nu ikke det er ulovligt at optage EGNE samtaler.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 12:19 #6
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. december 2001 - 12:21 #7
el barto > Tak :o)

/Rob
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. december 2001 - 12:30 #8
hobbez og el barto>> jeg giver mig
Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. december 2001 - 12:34 #9
mmmkay var ellers rimelig sikker på at det var ulovligt.. det er det på amerikanske film (;
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. december 2001 - 12:36 #10
emnet har været oppe her:
http://www.eksperten.dk/spm/140319
Avatar billede praetorian Nybegynder
04. december 2001 - 14:10 #11
-Sofus-:

Kan du give et link helt ind til varen såfremt det er muligt.

Alle:
Løsningen skal kunne sættes ind mellem enten telefon og telefon stik. Eller så skal der være \"gennemgang\" i boksen i den forstand at man sætte RJ-11 ledningen fra telefonene i i den ene ende og at man så kan trække en RJ-11 ledning fra den anden ende og op til telefonen. Skal helst enten bruge MD, eller man skal kunne tilslutte MD som optager.

Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. december 2001 - 14:52 #12
praetorian  -> kunne ikke lige finde den på deres homepage. men prøv at ringe til dem.
Avatar billede praetorian Nybegynder
04. december 2001 - 15:20 #13
-Sofus-:

leverer de kun saml selv løsninger eller er det muligt at få den samlet. MEn har du så et nummer jeg kan referer til siden at du ved at Brink elektronik har den