Avatar billede wip Nybegynder
04. december 2001 - 09:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Printer hastighed

Min printer \"Canon LBP8 IV\" kører utrolig langsomt - dvs. fra jeg sender et alm. tekstdokument til den begynder udskrivningen, kan der gå op til 1 minut, selv om jeg har kun har valgt 300 i opløsning.

Hvad kan jeg ændre i setup på printer og pc ???
Avatar billede byfoged50 Nybegynder
04. december 2001 - 09:52 #1
Du skal vide at din PC videresender det du skal udskrive til en Spool fil, og først når den spoolfil er klar begynder udskrivningen, så det kan sikkert være et spørgsmål om hvor meget hukommelse du har i din printer, så du skal nok undersøge hvor meget Ram din printer har
Avatar billede tmceu Praktikant
04. december 2001 - 10:40 #2
Eller sætte printeren til at starte med det samme, i stedet for \"når sidste side er spooled\". Mange printere står default til først at starte med at printe, når sidste side er spooled - så afhænger det virkelig af RAM.
Avatar billede wip Nybegynder
04. december 2001 - 23:15 #3
Min printer har 10 mb ram, og den er sat til at udskrive straks
Avatar billede wip Nybegynder
04. december 2001 - 23:16 #4
Ps. jeg har fortalt pc og printer den har 10 mb. ram (udvidet)
Avatar billede robotten Praktikant
05. december 2001 - 13:36 #5
Hvad står din printerport til i opsætning i BIOS\'en? Står den til EPP/(noget jeg ikke kan huske)
El. står den kun til den ene af typerne?

/Robotten