Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2001 - 16:09 Der er 6 kommentarer og
6 løsninger

Er det her noget som dur?

Hej!

Jeg har i et stykke tid gået med en ide, men nu fik jeg taget mig sammen til at smide den ud så man kan se det .. nu er det jeg bare vil høre om det er værd at se på?

Og jeg husker url\'en :-)

http://www.tjaz.subnet.dk/
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. december 2001 - 16:16 #1
det ser ikke så skidt ud enda...
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. december 2001 - 16:17 #2
ser ganske fin ud.
måske lidt bleg i bunden i forhold til de store farvefelter oppe i toppen.

priklinie adskillelsen kræver nok lidt større margin indeni felterne i bunden. Det er ellers rigtig godt lavet. (duer det også i NS4.x?).

Den hvide tekst på orange er lidt svær at læse.

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2001 - 16:19 #3
Din side er sindsygt forvirrende! Næste gang bør du lægge et link til en rigtig side frem for et screenshot. Sådan et kan man ikke bruge til noget!
Siden ser lidt for trendy ud til at blive sjov; rent faktisk ser den ret så kedelig ud! Banner-reklamen og \"Ugens link\" fylder det halve af siden og tager al opmærksomheden!
Farverne er ikke så spændende, omend overskuelige. Der er meget spildplads og tomrum.
Din forsides største fejl er nok den, at der ikke noget sted bliver klargjort for, hvad Tjaz egentlig er for en side: Er det en portal, et chat-sted eller en side for studerende?

Så ud fra de sparsomme kriterier, jeg har fået til rådighed at teste din side med, vil jeg godkende den, men jeg nægter at lide den!
Karaktér: 3-4 ud af 10!
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2001 - 16:19 #4
Som det ser ud der er det rigtig godt, men det er svært at teste understøttelsen af siden i de forskellige browsere, idet billeder jo vises ens...
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2001 - 16:28 #5
Grunden til at i endnu kun har fået et billede er fordi den kun er et billede .. der er endnu ikke noget som er interaktivt .. alt ligger kun i en photoshop fil, men jeg gad ikke begynde at lave noget før jeg havede fået lidt respons, med folks førstehåndsindtryk.

Det er meningen at det skal blive en slags protal for studerende, men jeg ved ikke helt hvad hovedeindholdet skal være endnu.

Håber at i kan bære over med at det kun er et billede :-/
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2001 - 16:33 #6
Det er svært... Men, tja(z)... Lad gå da! :)
Avatar billede wareagle Nybegynder
06. december 2001 - 18:04 #7
er der kun et billede på din side eller hvad
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. december 2001 - 08:44 #8
jeg kom til at tænke på noget... hvorfor har du sat billedet ind i en browser...??? hvis du har lavet det for at se den maximale størelse. så husk at netscape tager lidt mere plads i siderne...
Avatar billede starfish Nybegynder
08. december 2001 - 14:39 #9
Det er spild af plads at have \"føj til foretrukne\" og \"gør til startside\". Det skal brugerne nok selv kunne finde ud af, såfremt de kan lide din side. Virker det i øvrigt i alle browsere med den funktionalitet?

Kan ellers godt lide det lidt anderledes design, der dog bliver lidt for småt p.g.a den store footer. Man må formode at selve indholdet skal være hvor \"Det sker\" og \"Udlejning\" står?
Avatar billede nhasty Nybegynder
16. december 2001 - 22:56 #10
Den ser ret OK ud, men som phoenexy siger, fylder banner-reklamen ret meget ifht. resten. Og måske du skulle cutte nogle af de der stiplede linjer? Det ser lidt forvirrende ud at der er stiplede linjer over det hele...
Men ellers ser den meget prof ud ;)
Avatar billede tjaz Nybegynder
27. december 2001 - 13:15 #11
Hvordan fanden var det at den placerede de point .. det var sq ikke ligesom jeg bad den om :( ... nå det er der jo ikke noget at gøre ved ... :(
Avatar billede nhasty Nybegynder
27. december 2001 - 18:22 #12
1 point? Æv ;(
Men jeg overlever nok :D