Avatar billede bpme Nybegynder
03. december 2001 - 08:04 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

LYDKORT

Hey proffs
Jeg har et lydkort Extenders 3D PCI fra Boeder, der har virket udemærket under Win ME. Nu kører jeg XP og får at vide at lydenhed ikke er til stede!!??
Hvorfor, og hvad gør jeg?

Hvordan giver jeg i øvrigt point??
Avatar billede bpme Nybegynder
03. december 2001 - 08:24 #1
Jeg blev ikke helt færdig før. Under system, enhedshåndtering findes et multimedielydkort. Dette er ikke installeret pga en kode 28. Ved at geninstallere driver og XPs søgning på nettet, er kortet stadig ikke installeret.

Hjælp
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:33 #2
Avatar billede borf Nybegynder
03. december 2001 - 08:33 #3
Okay, du skal ind på dit lydkorts prudocents hjemmeside og finde en driver der er Windows XP kompatibel. Det betyder at den skal virke til XP.. Det burde stå på hjemmesiden hvis lydkortet er bare nogenlunde godt
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:34 #4
Det lydkort du omtaler er det ikke et gammelt lydkort?.
Avatar billede tlb18 Nybegynder
03. december 2001 - 08:35 #5
Du sletter XP for det er noget lort. Har selv haft det og det kørte af lort.
Avatar billede borf Nybegynder
03. december 2001 - 08:36 #6
du giver point ved at gå ned i bunden at den her side hvor der står \"SOM SPØRGER HAR DU FØLGENDE MULIGHEDER\" og så kan du så klikke på den som du synes skal have points.
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:38 #7
tlp> kan du ikke smutte det er seriøst det her.
Avatar billede borf Nybegynder
03. december 2001 - 08:39 #8
tlb18 - du er da dum.. det kører da skide godt.. du kører sikkert med win95 stadigvæk eller sådan noget?
Avatar billede borf Nybegynder
03. december 2001 - 08:40 #9
Tak resten
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:43 #10
bmpe> prøv at gå her ind klik på support og der efter doavnload så læser den dit lydkort efterhvad jeg har forstået og finder de driver du skal bruge.

http://www.boeder.com
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:44 #11
Hvis dit lydkort altså kan køre under xp?
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:45 #12
borf> ja du har ret i det er det bedste system mir har lavet til dags dato :)
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 08:51 #13
Jeg tror ikke der er lavet driver til det lydkort for som du kan se her på deres side.

http://www.boeder.com/support/Download/0_6.htm
Avatar billede bpme Nybegynder
03. december 2001 - 14:34 #14
Jeg har flere gange været på Boeders hjemmeside. Er iøvrigt ikke imponeret
Avatar billede bpme Nybegynder
03. december 2001 - 14:35 #15
Tak
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 14:55 #16
Selv tak :)