Avatar billede padde298 Nybegynder
02. december 2001 - 17:00 Der er 14 kommentarer

McAfee uninstall problem

jeg er ved at afinstallere mcafee. Men uninstall kommer med en fejlmeddelse om at c:\\progra~1\\mcaffe\\uninstall mangler og at den ikke kan afvikle nogle parametre.
Hvis jeg kigger i mappen programmer og program files, er der ingen mappe der hedder mcAfee.
Hvordan løser man lige den?
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2001 - 17:01 #1
geninstallere og afinstaller bagefter...
Avatar billede padde298 Nybegynder
02. december 2001 - 17:02 #2
Er prøvet, men mcafee vil afinstallere før den installere. og så ramler jeg ind i fejlen igen!
Avatar billede tgm Nybegynder
02. december 2001 - 17:03 #3
hvilket OS??
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2001 - 17:04 #4
i hvilken sti har du så installeret programmet, hvis det ikke er under program files/programmer? Den forsvinder jo ikke af sig selv.

Har du selv slettet den?
Avatar billede padde298 Nybegynder
02. december 2001 - 17:04 #5
win98
Avatar billede padde298 Nybegynder
02. december 2001 - 17:06 #6
Nej, jeg har ikke selv slettet det, men Pc\'eren har været fucket op, så der har været sket et eller andet, spørg mig om ikke hvad.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 17:19 #7
Slet mappen c:\\progra~1\\mcaffe og installer igen. Det plejer at virke.
Avatar billede padde298 Nybegynder
02. december 2001 - 17:22 #8
Mappen findes ikke (skrevet i 1. indlæg)!
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 17:26 #9
Sorry, missede lige at hele mappen var væk. Prøv at gå i registreringsdatabasen og søg på mcafee og slet alt, den finder.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2001 - 17:31 #10
ja, så må du i gang med at slette i registreringsdatabasen.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2001 - 17:31 #11
husk backup
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. december 2001 - 08:54 #12
Du kan bruge
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189
og derfra slette McAfee-resterne. Jeg bruger selv Regcleaner-programmet og synes det er godt, idet du altid kan fjerne rester af afinstallerede programmer herfra. NB! Så har du chancen for at undgå blå side med teksten: Der opstod en alvorlig fejl på ......  osv.
Avatar billede stephans Nybegynder
04. februar 2002 - 11:36 #13
Til Padde298...
Hvis du har McAfee på cd eller på harddisken, altså installations filerne, bør den/de filer være tilstede, sådan at du kan afinstallere det..
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:01 #14
Lukker du snart spørgsmålet?