Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 17:47 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

BulletProof FTP Server (G6 FTP Server)

Jeg har lige installeret en BulletProof FTP Server (tidligere G6 FTP Server).
Hvilken ftp-adresse har man,(hvordan kan jeg få en) så man fx. kan logge ind på den via CuteFTP eller lign. programmer?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
30. november 2001 - 17:50 #1
www.myip.dk tag din IP derfra
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
30. november 2001 - 17:51 #2
du kan oprette et subdomæne på www.dyndns.dk
Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 19:27 #3
Jeg har fundet min ip, både fra myip.dk og dyndns.dk, men jeg kan ikke logge på den via fx. CuteFTP. Jeg har et TeleDanmark NetExpress abonnement og altså ikke fast ip, men burde det gøre noget?
Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 19:37 #4
Jeg kan godt logge på via min lokale ip, 192.168.1.6, men den er der jo ingen andre der kan logge på med.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
30. november 2001 - 19:53 #5
det er fordi at du ikke har en router eller din egen ip..Så er der ikke så meget at gøre
Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 20:07 #6
Jeg har en router og jeg har hørt noget om man skal gå ind og aktivere adgangen fra internet til server, men jeg ved ikke hvordan, er der nogen der gør det?
Avatar billede janbb Juniormester
01. december 2001 - 13:08 #7
du skal sætte (i hvert fald) din router op så den har sin egen ip (oplysninger fra teledanmark).Standardændringer i TCP/IP -protokol).
Det er i hver fald fremgangsmåden ved IIS ftp-serveren.Jeg ved ikke så meget om den G6.Hvor får man den fra og hvad koster den ?.Der er en række spm-svar oplysninger om noget lign. på http://netcoders.com under \"windows-server\", du evt kan kigge på.
Avatar billede janbb Juniormester
01. december 2001 - 13:13 #8
http://netcoders.dk  skulle det selvf. have været - undskyld mig
Avatar billede janbb Juniormester
01. december 2001 - 13:17 #9
du højreklikker på din LAN-forbindelse og går ind i egenskaber og ligeså ved tcp/ip hvor du så indtaster de oplysninger du kan få fra teledanmarks support på dit abonnement.
Avatar billede dream4 Nybegynder
07. december 2001 - 20:16 #10
Jeg deler pointene mellem jer, tak for svarene...