Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. november 2001 - 14:25 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Denver DVD-122 i Netto, er den noget værd?

Hejsa

Netto har en DVD tilsalg:
http://www.netto.dk/netto/netto.nsf/webBrochure/page1?OpenDocument

Er det noget man skal holde sig helt væk fra, eller er den noget værd?

Betyder KODEFRi det samme som regionsfri?

MVH
Christoffer
Avatar billede invisibleman Nybegynder
30. november 2001 - 14:27 #1
Den er da højst sandsynligt noget værd. Men personligt synes jeg det er noget plastik bras ... har selv en Sony DVD afsp. og ville ikke have noget \"mindre\"...

KODEFRI betyder at du kan afspille enhver DVD, der er kodet med den gamle regionskode metode. (der er kommet en nyere, men den er vist ikke brugt på særligt mange DVD\'ere endnu)
Avatar billede ducks Nybegynder
30. november 2001 - 14:28 #2
Butikskæder har tit gode tilbud men sjældent god service dvs hvis du skal reparere den skal du vente laaaaang tid på at få den tilbage
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. november 2001 - 14:55 #3
men den virker?
Avatar billede bbs Nybegynder
30. november 2001 - 15:13 #4
optimalt..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. november 2001 - 15:20 #5
bbs > har du en?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. november 2001 - 16:31 #6
Så har jeg købt den

Den er pæn, god kvalitet, mange funktion, uendelig mange lydudgange, fatter ikke rigtig hvad det er.

Men jeg tror sq den er god nok

Så, god weekend, jeg kommer nok ikke tilbage foreløbig :o))
Avatar billede ducks Nybegynder
30. november 2001 - 18:21 #7
food4u ->  er den noget værd (snakker med en der har overvejet at købe den)
Avatar billede buh Nybegynder
30. november 2001 - 18:28 #8
Personligt ville jeg aldrig købe noget \"HiFi\" i nogen af de der kæder.

Næh, jeg holder mig til Denon. Det ved man hvad er!!

Det er ganske vidst også dyrere men så ved man også at man får noget der virker.

Hvis vi snakker hele anlæg ville jeg heller købe en Denon reciever på 2*40 watt end jeg ville købe et Aiwa minianlæg på 2*240 watt. Fordi strømforsyningen er for lille i et minianlæg til at trække det hele rundt.

Bare min mening. Det samme gælder dvd afspillere.

Hellere bruge 2000kr. mere og så få noget der virker upåklageligt.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. november 2001 - 20:24 #9
ducks > jeg synes den er god nok

buh > jeps, det ville jeg også helst, men det må vente til jeg er førdig uddannet. SUen tillader det ikke :o)
Avatar billede engberg2 Nybegynder
01. december 2001 - 12:22 #10
Hva\' sa.... Det er sku da først fra i morgen Søndag at de sælger den - er det ikke???

Hvilken by har du købt den i?
Avatar billede whyless Nybegynder
01. december 2001 - 13:06 #11
Jeg har købt Denver DVD-311 i Føtex til 1595,00
Den har helt ok billede og lyd (naturligvis ikke på feinschmecker niveau) kan afspille alle DVD landekoder, VCD, MP3 og alm CD.
Jeg køber som test eller til sove/børneværelset. Der kommer alligevel nye modeller med nye features hvert år - og jeg har sgu ikke råd til at opgradere udstyr til 10-20 tusind hvert 2. år.